Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem towar, przesyłka awizowana 2 razy 10:56
(w tym czasie odbierałem 12 paczek InPostu, widziałem kuriera DPD, zapytałem, czy ma coś pod mój adres, na co ten się zmieszał i odpowiedział, że 'Nie").
Kolejne awizo o
(żona była cały czas w domu),
aby o
Przewoźnik z tego widać, ale to sprzedajacy odpowiada za towar do chwili odbioru, pisz do niego niech reklamuje.
@zbigniewkwiatkow Złóż skargę w DPD, chociaż podejrzewam, że to niewiele da. A kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klientów. Zapytaj w dowolnej fimie.
Może i nie mają obowiązku dzwonić telefonem, ale domofonem na pewno mają taki obowiązek 😕 A ten olał temat...
W skrzynce nie ma żadnego awiza 😕 Teraz się wkur*iem 😕
@zbigniewkwiatkow Bo to zależy gdzie masz skrzynkę. U mnie np. jest na klatce niedotępna dla kurierów > awizo będzie na stronie przewoźnika po wpisaniu nr. przesyłki.
Ta forma "awizo" funkcjonuje dzięki PP > w firmach kurierskich to taki standardowy, mylący wpis > ale tylko na stronie > kurierzy nie noszą papierków.
Dzięki.Tego nie wiedziałem, bo nigdy nie miałem problemów z kurierami... Do wczoraj...
Ech nawet nie wiedziałam, że mają takie coś jak awizo. Mnie rzuca paczkę na progu obojętnie czy ktoś jest czy nie. Pół roku go ścigałam, żeby chociaż dzwonek do drzwi nacisnął, bo z maila się dowiadywałam, ze paczka jest.
Z tego wypływa prosty wniosek... "NO MORE DPD!"
Rano dostałem SMS, że przesyłka znajdyje sie w najbliższym sklepie... Odebrałem, ale i tak nie powinno to tak wyglądać 😕 Wystarczyło zadzwonić domofonem, i jak kurierowi nie chciało się wchodzić na górę, to ja zszedłbym na dół! Dla mnie to nie problem... Z kurierami InPostu nigdy nie ma żadnych problemów...
@zbigniewkwiatkow ciesz się, że w pobliskim sklepie
pamiętaj nie jesteś jedynym klientem kuriera w danym dniu,
My jako firma grzecznościowo pozwalamy by kurierzy zostawiali nam przesyłki bo zależy nam na dobrych relacjach sąsiedzkich oraz z kurierami
Widzę, że to problem nie jest konkretny kurier z mojego regionu, tylko to powszechna praktyka w tej firmie przewozowej. Pracuję zdalnie, więc siłą rzeczy jestem w mieszkaniu a tu nagle powiadomienie o tym, że zakupy zmieniły status na "Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - pozostawiono awizo". Chwilę później SMS, że jest do odebrania w Żabce. Nie miałem wyboru, musiałem się tam pofatygować. Chociaż oczywiście żadnego awiza nie dostałem. Ot kurierowi nie chciało się chodzić, więc wyklikał co trzeba i elo.
@Client:72698924 Problemem nie jest firma tylko konkretny człowiek (kurier) > ja rzadko zamawiam DPD, ale od 3 lat nie mam problemu z kurierem ze swojego rejonu > z poprzednim tak
Według mnie firma jest współwinna jeśli pozwala na takie praktyki.