anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kurier DPD awizo, gdy byłem w domu

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

Zamówiłem towar, przesyłka awizowana 2 razy 10:56

4 paź 2022, 10:56
Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - pozostawiono awizo

(w tym czasie odbierałem 12 paczek InPostu, widziałem kuriera DPD, zapytałem, czy ma coś pod mój adres, na co ten się zmieszał i odpowiedział, że 'Nie").

Kolejne awizo o

4 paź 2022, 13:50
Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - pozostawiono awizo

(żona była cały czas w domu),

aby o 

4 paź 2022, 13:52
Przekazana do punktu odbioru. Kto tutaj kogo robi w ch***?! Przed chwilą sprawdziłem przesyłkę, i zerknę do skrzynki, co jest napisane w awizo. Kolejne pytanie, czemu nikt nie próbował się skontaktować ze mną???
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Przewoźnik z tego widać, ale to sprzedajacy odpowiada za towar do chwili odbioru, pisz do niego niech reklamuje.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@zbigniewkwiatkow Złóż skargę w DPD, chociaż podejrzewam, że to niewiele da. A kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klientów. Zapytaj w dowolnej fimie.

oznacz moderatorów

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

Może i nie mają obowiązku dzwonić telefonem, ale domofonem na pewno mają taki obowiązek 😕 A ten olał temat...

oznacz moderatorów

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

W skrzynce nie ma żadnego awiza 😕 Teraz się wkur*iem 😕

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@zbigniewkwiatkow Bo to zależy gdzie masz skrzynkę. U mnie np. jest na klatce niedotępna dla kurierów > awizo będzie na stronie przewoźnika po wpisaniu nr. przesyłki.

Ta forma "awizo" funkcjonuje dzięki PP > w firmach kurierskich to taki standardowy, mylący wpis > ale tylko na stronie > kurierzy nie noszą papierków.

oznacz moderatorów

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

Dzięki.Tego nie wiedziałem, bo nigdy nie miałem problemów z kurierami... Do wczoraj...

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Ech nawet nie wiedziałam, że mają takie coś jak awizo. Mnie rzuca paczkę na progu obojętnie czy ktoś jest czy nie. Pół roku go ścigałam, żeby chociaż dzwonek do drzwi nacisnął, bo z maila się dowiadywałam, ze paczka jest.

oznacz moderatorów

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

Z tego wypływa prosty wniosek... "NO MORE DPD!"

oznacz moderatorów

zbigniewkwiatkow
#8 Zapaleniec#

Rano dostałem SMS, że przesyłka znajdyje sie w najbliższym sklepie... Odebrałem, ale i tak nie powinno to tak wyglądać 😕 Wystarczyło zadzwonić domofonem, i jak kurierowi nie chciało się wchodzić na górę, to ja zszedłbym na dół! Dla mnie to nie problem... Z kurierami InPostu nigdy nie ma żadnych problemów...

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@zbigniewkwiatkow ciesz się, że w pobliskim sklepie

pamiętaj nie jesteś jedynym klientem kuriera w danym dniu,

My jako firma grzecznościowo pozwalamy by kurierzy zostawiali nam przesyłki bo zależy nam na dobrych relacjach sąsiedzkich oraz z kurierami

 

oznacz moderatorów

Client:72698924
#7 Wielbiciel#

Widzę, że to problem nie jest konkretny kurier z mojego regionu, tylko to powszechna praktyka w tej firmie przewozowej. Pracuję zdalnie, więc siłą rzeczy jestem w mieszkaniu a tu nagle powiadomienie o tym, że zakupy zmieniły status na "Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - pozostawiono awizo". Chwilę później SMS, że jest do odebrania w Żabce. Nie miałem wyboru, musiałem się tam pofatygować. Chociaż oczywiście żadnego awiza nie dostałem. Ot kurierowi nie chciało się chodzić, więc wyklikał co trzeba i elo.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:72698924 Problemem nie jest firma tylko konkretny człowiek (kurier) > ja rzadko zamawiam DPD, ale od 3 lat nie mam problemu z kurierem ze swojego rejonu > z poprzednim tak

oznacz moderatorów

Client:72698924
#7 Wielbiciel#

Według mnie firma jest współwinna jeśli pozwala na takie praktyki.

oznacz moderatorów