Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem towar na alegro z dostawą do domu czyli na adres niestety ale kurier sam bez mojej wiedzy przekierował paczkę do punktu wpisując że nie dostarczył paczki bo nikogo nie było , jest to oczywiście nieprawda gdyż jestem osobą niepełnosprawną i niemal od dwóch lat nie wychodzę z domu dlatego jeżeli składam zamówienie to składam z dostawą na adres oczywiście nie odbiorę paczki z punktu nie dla tego że mi się nie chce tylko dla tego że jest to dla mnie spory problem.Jakich konsekwencji mogę się spodziewać po odesłaniu paczki do nadawcy?.
@Kabano2 bardzo mi przykro z tego powodu, Kurier DHL, gdy nie zastanie odbiorcy w domu przekazuje przesyłkę do punktu, nieodebrana wróci do sprzedającego. W tej sytuacji skontaktuj się proszę z supportem przewoźnika, DHL.
Być może będą mieli możliwość interwencji, jeśli nie, poinformuj proszę sprzedającego o tej sytuacji.
Możliwości są dwie albo ponowna wysyłka za dopłatą, albo odstąpisz od umowy, sprzedający zwróci wpłatę. W pierwszym kroku skontaktuj się proszę z przewoźnikiem oraz w razie potrzeby ze sprzedającym.
Twoje konto nie zostanie zablokowane za nieodebranie przesyłki, jeśli to masz na myśli pisząc o konsekwencjach.
znowu odpowiedź bez przeczytania pytania.
Ja byłem w domu kurier nawet ni raczył skontaktować się ze mną jak pisałem jestem osobą na wózku inwalickim i nie opuszczam domu.
@Kabano2 tak, rozumiem, stąd prośba o kontakt z supportem DHL, możesz złożyć reklamację na zachowanie kuriera, przewoźnik oferuje też możliwość przekierowania paczki.
No niestety ale kontakt z działem obsługi klienta dhl to porażka a tym bardziej że kurierzy piszą co chcą nie kontaktując się z odbiorcą napisałem reklamację ale odpowiedz jest z automatu że należy odebrać paczkę z punktu bo nie było nikogo w domu a oni nie dostarczają paczek przekierowanych do punktu odbioru składanie reklamacji ze strony odbiorcy mija się z celem bo i tak nic z tego nie ma być może nadawca będzie miał większe szczęście.
@Kabano2 DHL w dniu doręczenia wysyła wiadomość SMS z telefonem do kuriera .....nie tylko DHL
Tak to prawda tylko ja po otrzymaniu tego numeru prubowałem przez dwa dni skontaktować się z kurierem w dniu przed dostawą do punktu jak i dzień po dostarczeniu do punktu skutek zerowy nie raczył odebrać.
Kurierzy DHL kontaktują się telefonicznie z adresatem tylko dla przesyłek DHL Parcel Premium, w pozostałych przypadkach to działają jak Pocztex, albo jeszcze gorzej
Czyli rozumiem że mimo nie dostarczenia zgodnie z zamówieniem pod adres to i tak opłatę za usługę dostawy pod adres mogą brać nie raz już zamawiałem przez rózne firmy kurierskie i nie raz spotkałem się z ofertą że za dostawę do punktu lub paczkomatu dostawa gratis usługa pod adres no to tam były różne kowty(przykład Allegro gdzie dostawa do punktu lub paczkomatu przy od 45 za darmo a przy dostawie kurierem do 65 zł są to tak zwane dostawy smart.oczywiście nie zamierzam się kłucić czy spierać bo też nie wiem na jakiej zasadzie sprzedający na alegro oferują takie usługi ale podejrzewam że sprzedający zawiera umowę z firmą kurierską lub z alegro na taką usługę."Kurierzy nie mają obowiązku kontaktować się z odbiorcą, o ile nadawca nie wykupił usługi preawizacji"chętnie bym coś takiego wykupił ale pierwszy raz o tym słyszę że jest coś takiego przy zamawianiu sposobu dostawy nigdy się z tym nie spotkałem.
Witam u mnie to samo z Dhl czwarty raz pod rząd napisałam 3 skargi do nich dostałam odpowiedź że pozostawienie paczki w punkcie miało na celu szybsze doręczenie....ciekawe w jaki sposób jak ja jestem w zaawansowanej ciąży,są upały i nie wychodzę z domu. Klient powinien mieć wybór to jest zwykłe wygodnictwo dla kuriera.
Będę omijać Szerokim Łukiem zakupy z przesyłką przez DHL.
Mam aktualnie to samo. Nie pojawił się u mnie, bo mu się nie chciało. Przekierował sobie ciężką paczkę do punktu i wysłał sms'a, że w celu "przyspieszenia dostarczenia" (później DHL zmienił śpiewkę na "nieobecność odbiorcy"). Co ciekawe, wygląda na to, że kurier kończy sobie pracę jakoś po 14. Telefon kuriera wyłączony. DHL nie ma supportu (jedynie można sprawdzać status przesyłki). Allegro olewa, sprzedawca nie może kompletnie nic zrobić, oprócz poniesienia kosztów odesłania paczki (tak, wygląda na to, że SMART wymusza na sprzedających opłacanie paczek i odbiera im jakąkolwiek sprawczość - również wnoszenie reklamacji), bo nie odbiorę jej z punktu. Piszę skargę do UOKiK, bo Allego i DHL olewają temat kompletnie.
tak , to się dzieje , przedwczoraj miałem paczkę na firmę / poza allegro / dostawca DHL , przejechał obok mojego sklepu i po kilku minutach paczka była do odbioru w box-ie , nie jest to dla mnie problem bo automat stoi niedaleko , ale w końcu płaci się za doręczenie .
@przemek_23 a o której ma kończyć jak zaczyna o 6 rano na sortowni o 14 jest 8h 😄 zanim zaczniesz tracić czas przeczytaj regulamin bo większość ma to zapisane że w przypadku nieobecności przekazują do punku 😞
Regulamin przewoźników masz w regulaminie allegro który zatwierdzasz co logowanie 🙂
Ale oni w przypadku obecności też przekazują do punktu
I znowu ja. Wczoraj znowu ja w domu a przesyłka o wiele dalej pozostawiona w Żabce. Wcześniej to chociaż zostawiał w punkcie kaufland 4 min ode mnie po 3 skargach ok 15 minut dalej w Żabce. Niestety nie mam zdrowotnych możliwości latać po mieście. A nie mam zamiaru już nikogo prosić by mi przesyłki odbierał bo ile można... ??
Zrobiłam zwrot na allegro bez odbioru. Napisałam do sprzedawcy że płacę za dostarczenie do domu a nie do punktów. Napisałam do kuriera co z zapytaniem co on wyprawia bo nie odbierał oraz 4 skargę do DHL. Najgorsze że oczekuję jeszcze jednej bardzo ważnej przesyłki i niestety Dhl....Alegr musi coś wiedzieć o tych numerach kurierów bo od obydwóch sprzedawców było że za minimum 65 zł zakupów kurier gratis z dostawą do domu ale zero informacji z jakiej firmy kurier.
Ja już jestem bliska pozwania ich do sądu. Stres i nerwy które przeżywam. Zaraz rodzę zamawiam maluszkowi rzeczy nie mogę chodzić a oni takie numery. I to na większą skalę się dzieje w całej Polsce. Żabki rządzą nawet kurierami.
@Client:99965974 i tak nie pozwiesz, po co o tym pisać
regulamin usługi pewnie pozwala na taką akcję
Szczerze jak się uprę to się nie uginam.
Ale zapewne masz rację i ich regulamin na to zezwala. Będę unikać od nich dostawy i wszystkim odradzać.