Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , sprawa dotyczy nie odebranej paczki ponieważ kurier powiedział że pieniądze mają być wyliczone bo on nie ma wydać ale udało mi się uzbierać drobnych to powiedział że on takich drobnych nie bierze i nie zostawił paczki , powiedział że będzie w poniedziałek a ja odpowiedziałem że nikogo nie będzie w domu to odpowiedział " jego to nie interesuje" nie otrzymałem paczki . Co w takiej sytuacji zrobić ?
Zglosic reklamacje do przewoznika
@az1rael @Client:103555009 nie ma żadnych podstaw do złożenia reklamacji. Kurier, tak jak zresztą sprzedawca w sklepie, nie musi posiadać drobnych do wydania reszty.
Tak to jest, jak za szybko odpowiadam. Skarga na odmowę przyjęcia zapłaty drobnymi jest jak najbardziej zasadna. Jest to nieprawidłowe wykonanie usługi przez przewoźnika.
@medalik_2009 Poszesz jak najbardziej prawidłowo , w regulaminie sklepu właściciel ma prawo umieścić zapis dotyczący max. ilości monet przy jednorazowej płatności , a ma to na celu uniknięcie utrudniem jak i niezadowolenia innych klientów związanych z przedłużajązym się czasem liczenia należności . Trzebaby się zagłębić w regulamin przewoźnika ... być może jest jakaś notka z tym związana .
@mdrogeria nie może umieścić takiego zastrzeżenia. W Częstochowie MPK napisało sobie, że kupując bilet u kierowcy można posiadać max 7 czy 10 monet. Był przypadek, że kierowca odmówił sprzedaży biletu, kanar wypisał mandat, sąd orzekł, że działanie MPK jest bezprawne i pasażer nie musi płacić kary.
Jedyne dopuszczalne zastrzeżenie przy płatnościach gotówkowych, to o odliczonej kwocie.
@medalik_2009 Dłużnik powinien wykonać zobowiązanie zgodnie z jego treścią i w sposób odpowiadający jego celowi społeczno-gospodarczemu oraz zasadom współżycia społecznego,
uciążliwość związana z liczeniem tysięcy grosiaków jest przyczyną, która uzasadnia taką odmowę. Jeżeli klient nie ma złośliwych intencji, a drobnych chce się po prostu pozbyć, to zawsze może udać się do banku.
@medalik_2009 no o to mi chodzi niech reklamuje ze kurier nie przyjal zaplaty
Drobnych nie miał bo liczył na zapłatę "z górką". A jakby wziął drobne to już wtedy miałby z czego wydawać. Stary numer.
@Client:103555009 Niczego nie składaj, będziesz się przepychał a to z przewoźnikiem a to ze sprzedającym, chyba że chcesz. Kliknij zwrot(rozwiąż umowę zakupu) poinformuj sprzedającego w czym rzecz.
@LEW433 możesz wytłumaczyć, dlaczego próbujesz narazić Kupującego na poniesienie dodatkowych, zbędnych kosztów?
Kurier nie może odmówić przyjęcia zapłaty drobnymi. W Polsce prawnym środkiem płatniczym jest złotówka, którą dzieli się na 100 groszy.
Co do limitów przyjmowanych nominałów, to jest to w Polsce zabronione, a odmowa przyjęcia drobnych jest wykroczeniem. Można tylko wprowadzić w regulaminie obowiazek posiadania odliczonej kwoty.
A na przyszłość w takim przypadku po prostu wzywasz policję. Dostanie mandat, albo sprawa trafi do sądu (tak za odmowę przyjęcia drobnych można odpowiadać karnie).
Ps. W Polsce nie ma prawnego obowiązku wydawania reszty. To wynika ze zwyczaju.
Swoją droga, to kiedyś przyjęcia zapłaty bilonem próbował odmówić... sąd. 😎
Swoja droga to w usa samsung apple zapłacil w 1centówkach za używanie bezprawne jakiegoś patentu chyba wysypali im na parkingu przed główną siedzibą 26 wywrotek bilonu