Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie odebrałam paczki Prawdopodobnie wróci do nadawcy. To kurier pocztex. Zero kontaktu. Zgłosiłam sytuację sprzedającemu. Fizycznie jej nie mam Poczta twierdzi że dostarczyła, Czy mam szansę na zwrot kasy
@Client:116478649 kupiłas od firmy czy od osoby prywatnej?
Jak zgłosiłeś to poczekaj, nikt z sąsiadów nie odebrał?
nie odebrał zakup od firmy
Jak emonitoring pokazuje, że przesyłka została doręczona, to należy zgłosić reklamację do przewoźnika. Dodatkowo jak przesyłka była ubezpieczona, należy poprosić nadawcę o zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela (jest nim TUW Agro Ubezpieczenia). Poczta nie pośredniczy w kwestii odszkodowania z ubezpieczenia, a zgodnie z warunki polisy, prawo do odszkodowania przysługuje wyłącznie nadawcy.
Ps.
Bez awizacji zwraca się wyłącznie przesyłki niedoreczalne (np. z powodu błędnego adresu, czy odmowie przyjęcia). Przy braku adresata zostawia się awizo i jest 7 dni na odbiór (nie mniej).