anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Laptop na gwarancji popsuł się

Client:48803196
#7 Wielbiciel#

Witam,jestem w  kropce i nie wiem co robić.W ubiegłym roku kupiłam laptopa od sprzedającego VE-Europe z Krakowa.Wczoraj się popsuł i chcę złożyć reklamację,mam tylko fakturę,która była dołączona do paczki i jest adnotacja,że gwarancja 12 m-cy.Problem w tym,że nie możliwości kontaktu telefonicznego(odzywa się skrzynka od rana),chciałam zapytać sprzedającego jak mam postąpić w tej sytuacji.Na Allegro widzę,że ma konto zawieszone i mnóstwo negatywnych opinii...Co ja mam teraz zrobić,to nie są małe pieniądze...

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48803196 Najpierw załóż proszę tutaj dyskusję z tym sprzedającym i poczekaj czy w przeciągu 24 godzin odniesie się do sprawy. Jeśli tego nie zrobi, postępuj proszę według instrukcji udzielonych przez naszych pracowników. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48803196 Oprócz dyskusji możesz też zrobić to;

Znasz adres firmy – wyślij mu pisemną reklamację na podstawie rękojmi, nie gwarancji, pocztą lub mailem, bez odsyłania laptopa. Określ wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wpłaty. Ma czas 14 dni na ustosunkowanie się, a gdy tego nie zrobi reklamacja będzie uznana z mocy prawa. Rękojmia trwa 2 lata, jest obowiązkowa i zazwyczaj jej warunki są dla konsumenta korzystniejsze od warunków gwarancji. Jeśli sprzedawca zareaguje na reklamację, odeślesz sprzęt do naprawy, jeśli nie zareaguje, poprosisz o pomoc rzecznika konsumentów. Pomagają bezpłatnie. Poczytaj o reklamacjach; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/

oznacz moderatorów

Client:48803196
#7 Wielbiciel#

Ale ja bym chciała,żeby naprawiono mi laptopa w ramach gwarancji tylko nie wiem gdzie i jak...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:48803196 No właśnie - nie wiesz gdzie i jak, takie to są te gwarancje udzielane przy sprzedaży na Allegro. Ustawodawca daje Ci bezpieczną rękojmię z jasno określonymi przepisami, ale cóż - Twój wybór.

oznacz moderatorów

The_Witness
#2 Obserwator#

"Popsuł się"- to znaczy co się stało? Może to jest coś, co da się załatwić bez wysyłania sprzętu

oznacz moderatorów

Client:48803196
#7 Wielbiciel#

Raczej nie ponieważ podczas sprawdzania poczty nagle zrobił się czarny ekran,nie można było wyłączyć laptopa w żaden sposób, czekałam aż się rozładuje bateria,ale niestety po ponownym włączeniu do zasilania laptop nie reaguje  na nic.

oznacz moderatorów

The_Witness
#2 Obserwator#

Pomógłbym, jednak faktycznie możliwości tu jest parę, a moje tu się kończą- bez sprzętu fizycznie pod ręką nawet nie próbuję się za to zabrać. Wyłączam się ze sprawy w takim razie

oznacz moderatorów