Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem poniewaz wygralam licytacje, za ktora placila przelewem tradycyjnym moja znajoma. Wygenerowalam jej dane do wysylki na PayU tytuł przelewu itp. ona zrobiła przelew a ja przypadkiem anulowałam płatność i wygenerowałam nowe dane do przelewu. Przelew zrobila 16. 04 a nadal status płatności sie nie zmienił, sprzedawca nie ma pieniędzy a PayU twierdzi że powinien dostać bo platnosc jest przypisana do numeru konta a nie do tytułu przelewu. Ktos mial podobna sytuacje? Jak to rozwiazac? Napisalam maila do allegro ale ja nawet nie dostałam nic na emaila
Pisz do allegro podsyłając potwierdzenie znajdą i przeksięgują sprzedawcy 🙂
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Anulowana płatność nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci na Twoje saldo Allegro Finanse, skąd ją sobie wypłacisz. Teraz zrób drugą wpłatę na ponownie wygenerowane dane, niczego tam nie zmieniając, zwłaszcza tytułu przelewu i po wpłacie nie anuluj.