anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Limit odnawialny - raty od nowa

Krzychu798
#8 Zapaleniec#

Cześć. Mam limit odnawialny czyli te raty od nowa w BNP baribas i mam pytanie.

Dla przykładu :21 lutego kupiłem przez raty pewien produkt. Anulowałem zakup kolejnego dnia. Pieniądze zostały zwrócone na moje "saldo" tego konta BNP.

3 dni później kupiłem ponownie produkt z tego limitu na raty ale już u kogoś innego. I tu jest wszystko okej, bo było to zamierzone działanie.

 

Teraz mam problem. Pozostaje mi dwa dni do spłaty raty, a w szczegółach nie mam w ogóle ani kwoty raty, ani w rubryce "zaległości za ostatni okres rozliczeniowy" zero mimo że zaraz on upływa.

Wchodzę w szczegóły i mam do spłaty obie te pożyczki mimo że jedno z tych zostało zwrócone. Więc skoro pieniądze zostały zwrócone to dlaczego mam te kwotę rozbitą na raty do spłaty? Jak to ugryźć? Kontakt z bankiem jest jedynie telefonicznie dlatego pierw chciałem spytać tutaj was 🙂

Chaotycznie ale może ktoś zrozumie 🙂 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

A skąd wiesz, że pieniądze zostały zwrócone? Masz powiadomienie e-mail od Allegro, że sprzedawca zwrócił wpłatę? Jeśli tak, nie sugeruj się zaległą pożyczką i jej nie spłacaj.

Do drugiej pożyczki powinieneś otrzymać harmonogram spłat, sprawdź pocztę, także folder Spam. Jeśli nic nie masz, kontaktuj się z bankiem.

oznacz moderatorów

Krzychu798
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20210312_123519.png

Screenshot_20210312_123447_com.finanteq.finance.bgz.png

Screenshot_20210312_123417_com.finanteq.finance.bgz.png

 i mój limit również ne st uszczuplony jakby i te kwotę. Czerwonym kolorem jest zaznaczona ta transakcja która została zwrócona, a nadal widnieje.

oznacz moderatorów

Krzychu798
#8 Zapaleniec#

Mój limit został uszczuplony na te właśnie kwotę **coś mi obcięło wpis 🙂 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Krzychu798 super, że przesłałeś zrzuty - dziękuję! Konsultuję tą sprawę, wrócę do Ciebie gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Krzychu798
#8 Zapaleniec#

Dziękuję 😉dobrze będzie coś się dowiedzieć. Najwyżej będę dzwonił w poniedziałek do banku jeśli nic się nie zmieni. Tak samo właśnie dziwnie wygląda tutejsza rubryczka. Zawsze tu miałem kwotę podaną a teraz pustki. 

Screenshot_20210312_145948_com.finanteq.finance.bgz.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Krzychu798 otrzymałam odpowiedź. Po naszej stronie zwrot został poprawnie przeprocesowany, dlatego aby to wyjaśnić, konieczny będzie kontakt z bankiem.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Krzychu798
#8 Zapaleniec#

Okej. Dziękuję za zainteresowanie i pomoc 😉

oznacz moderatorów