Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
zakupiłem lodówkę firmy Lodówka do zabudowy Whirlpool ARG 734/A+/2 189 L
na aukcji pisze że jest możliwość zamontowania na stronę lewą bo taka możliwość była mi potrzebna - gdy lodówka trafiła w moje ręce okazało sie ze otwory są niekompletne tzn jeden jest beż wkładki a drugi ma slady początku wiercenia 1mm , niestety max kuchnie nie chce wziąć odpowiedzialności za wadliwy towar a firma Whirloop mówi żebym sobie sam wywiercił dziury - tylko kto da mi gwarancje jezeli popełnię błąd podczas wiercenia- zresztą w opisie nie ma informacji ze mama sam wiercić dziury .
proszę o pomoc co robić bo nikt nie chce wziąć odpowiedzialności
Reklamację pisemną z rękojmi (nie z gwarancji) złóż sprzedawcy. Najlepiej tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma obowiązek się ustosunkować w ciągu 24 godzin. Jeśli to o czym piszesz jest wadą, lodówka powinna zostać na koszt sprzedawcy odesłana, naprawiona lub wymieniona i ponownie wysłana do Ciebie, jeśli sprzedawca nie może jej naprawić lub wymienić, powinien oddać całą wpłatę i koszt odesłania. W Dyskusji po 24 godzinach możesz poprosić o pomoc Allegro.
Zrób zwrot i już.
A ja bym zrobił inaczej, poproś producenta o pismo, że jeżeli sam wywiercisz otwory to nie wpłynie to negatywnie na gwarancję na sprzęt oraz o dokładny schemat jak ma wyglądać otwór (średnica i głębokość).
Ewentualnie niech producent poprosi jakiś serwis z Twoich okolic żeby na ich koszt do Ciebie przyjechali i przełożyli drzwi.
Przełożenie drzwi nie jest specjalnie skomplikowane, ale jeśli nie czujesz się na siłach, to nie masz obowiązku tego robić bo:
1. Whirlpool nie daje gwarancji na drzwi samodzielnie zamontowane.
2, W instrukcji instalacji tej lodówki nie ma ani słowa o samodzielnym wierceniu otworów, więc te otwory powinny tam być. Jeśli ich nie ma, to jest to błąd producenta,
Client:88213753 najlepszy będzie super glut