anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Loteria - brak losów

ShienRei
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Zrobiłam zamówienie za ponad 150 zł i nie dostałam żadnych losów w loterii.

Zamówienie 1a0c1161-7733-11ee-8879-25a56cdff4c6

Proszę o wyjaśnienie sytuacji.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ShienRei nie otrzymałaś losów za to zamówienie, ponieważ są one zablokowane na Twoim koncie. Aby dowiedzieć się więcej szczegółów, skontaktuj się proszę z organizatorem, czyli Nav Agency pod numerem telefonu +48 666 667 246 lub mailowo na adres help@navagency.com

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ShienRei czyżby ???

Uczestnik, który w całym okresie od 02.10 do 12.11.2023 r. dokona 7 lub więcej Zakupów Promocyjnych, Zakupów Premiowanych i/lub Zakupu Smart! 12, a w stosunku do co najmniej 60% z nich skorzysta z Anulowania lub Odstąpienia od Umowy (w tym częściowego), traci prawo do uzyskiwania dalszych Losów i szans na Nagrody Natychmiastowe. Utracone w taki sposób prawo może zostać przez Uczestnika odzyskane po jego kontakcie z Organizatorem w celu wyjaśnienia sprawy.

________
Κώστας
oznacz moderatorów