Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Właśnie otrzymałam maila o następującej treści: "Według naszej wiedzy, nie uregulowali Państwo długu wynikającego z zobowiązania z naszym serwisem. Prosimy o przelanie 11,50 zł w celu dalszego korzystania z naszych usług. W przypadku braku uregulowania zaległości Państwa konto zostanie zawieszone, a dług przejmie windykacja."
Nie mam pojęcia z czym miałabym być związana ta kwota. Podejrzewam próbę oszustwa, ale dla pewności chciałabym się dowiedzieć, czy allegro wysyła takie maile do klientów serwisu?
@DreamSleepy wejdź w zakładkę rozliczeń
https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro
Jeśli masz jakieś zaległości to będą tam widoczne. Jeśli nie to będzie to próba oszustwa.
Sprawdzone. Wychodzi na to, że to jednak próba oszustwa. Dziękuję za pomoc!
Też dostałam takiego maila. A zaległości nie mam żadnych...
Oczywiście że oszustwo.🤗
Tez wlasnie dostalam, to oszustwo, uwazajcie!
@DreamSleepy @Client:43678789 @Client:50144428 Dziękuję za sygnały! Jeśli macie taką możliwość, to prześlijcie proszę tego mejla na alias phishing@allegro.pl (za pomocą opcji "przekaż dalej"). Z góry wielkie dzięki! 🙂