Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem bardzo proszę o podejście do sytuacji na poważnie i udzielenie odpowiedzi.
Dziś na allegro zakupiłam telefon za który zapłaciłam , oraz opłaciłam wysyłkę , 3 godziny po zakupie produktu otrzymałam email od sprzedającego (dodałam zrzut ekranu ).W którym była informacja że bardzo przepraszają ale telefon przed wysyłka został przetestowany ponownie - i że bateria niestety nie działa.
Oraz ze zwrócili wpłatę przez system PayU
nie znam się na tym pierwszy raz jestem w takiej sytuacji , obawiam się ponieważ wpłata została wykonana po godzinie 15 a takowego przelewu nie ma u mnie na koncie .
Czy otrzymam ten przelew jeśli tak to w jaki sposób go odebrać i co zrobić.
Bardzo się stresuję ponieważ dla mnie to nie mała kwota i boję się że straciłam pieniądze, proszę o poważne odpowiedzi i jak najbardziej wytłumaczyć o co chodzi i co zrobić.
Jeśli sprzedawca faktycznie zlecił zwrot wpłaty przez Allegro Finanse - PayU, otrzymasz od Allegro powiadomienie mailowe w tej sprawie. Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Pieniądze wrócą tam, skąd przelew wyszedł, czyli na konto bankowe lub rachunek karty. Gdyby pojawił się problem i wpłata nie wróci, wyjaśniaj to ze sprzedawcą w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.
dziękuję bardzo za odpowiedź, poczekam na email, i rozwinięcie sytuacji
dodam jeszcze że w historii płatności na allegro nie mam żadnych pieniędzy
@nikolarola10 jeśli pieniądze nie wrócą w ciągu 3 dni roboczych, skorzystaj z rady @xyz96 🙂
Tak uzyskałam pomoc , bardzo dziękuję.
@nikolarola10 dziękuję za informację 🙂