anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem pozakupowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
nikolarola10
#7 Wielbiciel#

Witam mam  problem bardzo proszę o podejście do sytuacji na poważnie i udzielenie odpowiedzi.

Dziś na allegro zakupiłam telefon za który zapłaciłam , oraz opłaciłam wysyłkę , 3 godziny po zakupie produktu otrzymałam email od sprzedającego (dodałam zrzut ekranu ).W którym była informacja że bardzo przepraszają ale telefon przed wysyłka został przetestowany ponownie  - i że bateria niestety nie działa.

Oraz ze zwrócili wpłatę przez system PayU

nie znam się na tym pierwszy raz jestem w takiej sytuacji , obawiam się ponieważ wpłata została wykonana po godzinie 15 a takowego przelewu nie ma u mnie na koncie .

Czy otrzymam ten przelew jeśli tak to w jaki sposób go odebrać i co zrobić.

Bardzo się stresuję ponieważ dla mnie to nie mała kwota i boję się że straciłam pieniądze, proszę o poważne odpowiedzi i jak najbardziej wytłumaczyć o co chodzi i co zrobić.

allegro 1.jpgallegro 2.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli sprzedawca faktycznie zlecił zwrot wpłaty przez Allegro Finanse - PayU, otrzymasz od Allegro powiadomienie mailowe w tej sprawie. Taki zwrot trwa około 3 dni robocze. Pieniądze wrócą tam, skąd przelew wyszedł, czyli na konto bankowe lub rachunek karty. Gdyby pojawił się problem i wpłata nie wróci, wyjaśniaj to ze sprzedawcą w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów
nikolarola10
#7 Wielbiciel#

dziękuję bardzo za odpowiedź, poczekam na email, i rozwinięcie sytuacji 

oznacz moderatorów
nikolarola10
#7 Wielbiciel#

dodam jeszcze że w historii płatności na allegro nie mam żadnych pieniędzy

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nikolarola10 jeśli pieniądze nie wrócą w ciągu 3 dni roboczych, skorzystaj z rady @xyz96 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów
nikolarola10
#7 Wielbiciel#

Tak uzyskałam pomoc , bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów
cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nikolarola10 dziękuję za informację 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów