Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ma problem z płatnością pay U. podczas gdy już zaloguje się do konta bankowego i wybiorę z jakiego konta mają być pieniądze pobrane, pokazuje mi komunikat, że nie wybrano konta. Pytałam w banku, ale tam mi powiedzieli, że to musi być problem allegro.
Allegro ma wieczne problemy. Ja sprzedaję ze 20 paczek tygodniowo. A tu w weekend 2 telefony. Jeden od zdenerwowanego klienta, bo nie zauważył, ze płatność tydzień temu nie przeszła, teraz ponowił. Aż mi go żal było, taki zdenerwowany... Drugi od gościa który dosłownie błagał o płatność na konto i wolał zapłacić o 10 zeta drożej za wysyłkę byle płatność na konto, bo co chwilę ma problem z allegro!!! Oczywiście się nie zgodziłam, nikt oberwania bananem ryzykować nie będzie. Ale sytuacja jest dramatyczna od dawna i allegro ma to gdzieś. Ciekawe czy z płatnościami przelewy24 też jest taki problem??? Nawet nie chcę zgadywać co się dzieje u dużych sprzedawców i jak często im się obrywa za to że komuś płatność nie przeszła... Postów na tym forum pewnie już z kilkaset się znajdzie, a reakcji żadnej...
@Firma_Plus wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną, a także sprawdź, czy problem występuje w innej przeglądarce oraz w trybie incognito.
już próbowałam wielokrotnie, z różnych komputerów. Niestety mimo zalogowania na konto bankowe i przejściu do zapłaty wyświetla mi ciągle to samo, że brak wybranego konta. środków na koncie mi nie brakuje, nie jest niczym obciążone, a ten problem mam już od co najmniej miesiąca. Myślałam, że przejdzie, jednak dalej jest, a nie mogę płacić ani innym kontem, ani blikiem, bo allegro jest firmowe.
@Firma_Plus czy możesz nagrać krótki film, który będzie przedstawiał ten błąd? Prześlij go do nas na adres spolecznosc@allegro.pl oraz dołącz link do tego wątku. Postaramy się pomóc, ale potrzebujemy nagrania, żeby ustalić, gdzie dokładnie występuje problem.
@Firma_Plus dziękuję, dostałam już Twoją wiadomość i problem rzeczywiście występuje już po zalogowaniu się do banku, więc to ewidentnie problem po stronie BNP. Chcielibyśmy pomóc, ale jedyne co możemy zrobić to w tej sytuacji poprosić Cię o ponowny kontakt z nimi.