anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z płatnością w PayU

Firma_Plus
#7 Wielbiciel#

Witam, ma problem z płatnością pay U. podczas gdy już zaloguje się do konta bankowego i wybiorę z jakiego konta mają być pieniądze pobrane, pokazuje mi komunikat, że nie wybrano konta. Pytałam w banku, ale tam mi powiedzieli, że to musi być problem allegro.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Allegro ma wieczne problemy. Ja sprzedaję ze 20 paczek tygodniowo. A tu w weekend 2 telefony. Jeden od zdenerwowanego klienta, bo nie zauważył, ze płatność tydzień temu nie przeszła, teraz ponowił. Aż mi go żal było, taki zdenerwowany... Drugi od gościa który dosłownie błagał o płatność na konto i wolał zapłacić o 10 zeta drożej za wysyłkę byle płatność na konto, bo co chwilę ma problem z allegro!!! Oczywiście się nie zgodziłam, nikt oberwania bananem ryzykować nie będzie. Ale sytuacja jest dramatyczna od dawna i allegro ma to gdzieś. Ciekawe czy z płatnościami przelewy24 też jest taki problem??? Nawet nie chcę zgadywać co się dzieje u dużych sprzedawców i jak często im się obrywa za to że komuś płatność nie przeszła... Postów na tym forum pewnie już z kilkaset się znajdzie, a reakcji żadnej...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Firma_Plus wyczyść proszę pliki cookies i pamięć podręczną, a także sprawdź, czy problem występuje w innej przeglądarce oraz w trybie incognito. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Firma_Plus
#7 Wielbiciel#

już próbowałam wielokrotnie, z różnych komputerów. Niestety mimo zalogowania na konto bankowe i przejściu do zapłaty wyświetla mi ciągle to samo, że brak wybranego konta. środków na koncie mi nie brakuje, nie jest niczym obciążone, a ten problem mam już od co najmniej miesiąca. Myślałam, że przejdzie, jednak dalej jest, a nie mogę płacić ani innym kontem, ani blikiem, bo allegro jest firmowe.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Firma_Plus czy możesz nagrać krótki film, który będzie przedstawiał ten błąd? Prześlij go do nas na adres spolecznosc@allegro.pl oraz dołącz link do tego wątku. Postaramy się pomóc, ale potrzebujemy nagrania, żeby ustalić, gdzie dokładnie występuje problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Firma_Plus dziękuję, dostałam już Twoją wiadomość i problem rzeczywiście występuje już po zalogowaniu się do banku, więc to ewidentnie problem po stronie BNP. Chcielibyśmy pomóc, ale jedyne co możemy zrobić to w tej sytuacji poprosić Cię o ponowny kontakt z nimi.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów