Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił towar przez allegro lokalnie i pisze że nie wyskakuje mu przekierowanie do płatności, lub tez pisze mi że zapłacił a u mnie w statusie pojawia sie transakcja nieudana co się dzieje i jak to rozwiązać
@bubu848 Niech wyczyści lub zmieni przeglądarkę i ponowi płatność. Jeśli pieniądze pobrało mu z konta, przy nieudanej płatności środki wrócą do niego w ciągu 3 dni. Musi w takiej sytuacji ponowić płatność już teraz lub po powrocie pierwszej wpłaty. Jeżeli nie pobrało mu pieniędzy, tym bardziej może ponowić płatność już teraz.
Jeśli to nie pomoże, podaj mu swój numer konta bankowego do zapłaty bezpośredniej zwykłym przelewem.
@bubu848, poproszę Cię o chwilę cierpliwości - sprawdzę, co jest tego przyczyną.
@bubu848, Kupujący nie dokończył płatności BLIK-iem, więc możliwe, że za późno wpisał kod lub w chwili płatności miał niestabilne połączenie z internetem i płatność nie przeszła. Gdyby taka sytuacja miała miejsce ponownie - może on ponowić płatność w szczegółach zakupu.
Widzę jednak, że w międzyczasie udało Wam się sfinalizować płatność. 🙂
Tak udało się już wszystko sfinalizować dziękuję