anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z płatnościa za towar na allegro lokalnie.

bubu848
#8 Zapaleniec#

Klient kupił towar przez allegro lokalnie i pisze że nie wyskakuje mu przekierowanie do płatności, lub tez pisze mi że zapłacił a u mnie w statusie pojawia sie transakcja nieudana co się dzieje i jak to rozwiązać

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@bubu848 Niech wyczyści lub zmieni przeglądarkę i ponowi płatność. Jeśli pieniądze pobrało mu z konta, przy nieudanej płatności środki wrócą do niego w ciągu 3 dni. Musi w takiej sytuacji ponowić płatność już teraz lub po powrocie pierwszej wpłaty. Jeżeli nie pobrało mu pieniędzy, tym bardziej może ponowić płatność już teraz.

Jeśli to nie pomoże, podaj mu swój numer konta bankowego do zapłaty bezpośredniej zwykłym przelewem.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bubu848, poproszę Cię o chwilę cierpliwości - sprawdzę, co jest tego przyczyną.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bubu848, Kupujący nie dokończył płatności BLIK-iem, więc możliwe, że za późno wpisał kod lub w chwili płatności miał niestabilne połączenie z internetem i płatność nie przeszła. Gdyby taka sytuacja miała miejsce ponownie - może on ponowić płatność w szczegółach zakupu.

Widzę jednak, że w międzyczasie udało Wam się sfinalizować płatność. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

bubu848
#8 Zapaleniec#

Tak udało się już wszystko sfinalizować dziękuję

 

oznacz moderatorów