anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z przekierowaniem do strony banku.

Client:45064248
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 

W dniu wczorajszym okolo godz. 17:50 nie udało mi się przejść na stronę banku w celu opłaty za zakup. Musiałam anulować całe zamówienie.

Gdy znów dodałam te same produkty do koszyka, przy próbie opłacenia za nie pojawił mi się komunikat, że już kupiłam produkty w promocji i więcej nie mogę. 

W dniu dzisiejszym też nie zostałam przekierowana na stronę banku i transakcja nawet nie została rozpoczętą.

Co mogę zrobić?

Produkty kupowałam na prezent. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45064248 jeśli produkty były objęte limitem lub promocją, to system nie przepuści kolejnego zakupu. Możesz ewentualnie w tej sprawie skontaktować się ze sprzedawcą. W przypadku płatności możesz skontaktować się z nami przez formularz. Doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów