Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
W dniu wczorajszym okolo godz. 17:50 nie udało mi się przejść na stronę banku w celu opłaty za zakup. Musiałam anulować całe zamówienie.
Gdy znów dodałam te same produkty do koszyka, przy próbie opłacenia za nie pojawił mi się komunikat, że już kupiłam produkty w promocji i więcej nie mogę.
W dniu dzisiejszym też nie zostałam przekierowana na stronę banku i transakcja nawet nie została rozpoczętą.
Co mogę zrobić?
Produkty kupowałam na prezent.
@Client:45064248 jeśli produkty były objęte limitem lub promocją, to system nie przepuści kolejnego zakupu. Możesz ewentualnie w tej sprawie skontaktować się ze sprzedawcą. W przypadku płatności możesz skontaktować się z nami przez formularz. Doradcy zweryfikują sprawę z operatorem płatności.