Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Bardzo proszę o pomoc w pewnej sytuacji.
Kupiłem 10 miesięcy temu telefon na allegro.
Telefon był sprzedawany jako nowy oraz otrzymałem na niego fakturę zakupową.
Po 10 miesiącach zepsuł się w telefonie mikrofon.
Nie udało misię skontaktować ze sprzedwacą, brak odpowiedzi na maile i brak odbierania teleofnu.
Wysłałem telefon na własną rękę do oficjalnego serwisu.
W serwisie okazało się że sprzedany mi telefon nie był nowy a używany był już rok przed sprzedażą mi go i serwis odmawia naprawy gwarancyjnej z tytułu wygaśnięcia gwarancji.
Nie mogę otworzyć dyskusji na allegro ze sprzedającym ponieważ minęło 180dni od zakupu.
Prosze o pomoc , co mogę zrobić w tej sytuacji?
W tej sytuacji poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie jak Dyskusja.
Wyślij sprzedawcy mailem reklamację na podstawie rękojmi.