anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z reklamacją, co zrobić?

Client:65243330
#7 Wielbiciel#

Już prawie miesiąc będzie jak zgłosiłam do sprzedawcy że mój sprzęt jest wadliwy dokładnie chodzi o ładowarkę stację dokująca do telefonu i żądam albo zwrot towaru lub pieniędzy ponieważ mam na to gwarancję . Sprzedawca odpowiedział że muszę wysłać mu towar poleconym listem a oni sprawdzą i zwrócą pieniądze lub towar . Do tej pory nie mam żadnej informacji od sprzedawcy więc dzisiaj napisałam do tego sprzedawcy ponownie z przypomnieniem a on napisał że mam mu podać numer przesyłki .. co mam zrobić w tej sytuacji ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:65243330 rozumiem, że wysłałaś telefon do sprzedającego? W tej sytuacji, załóż prosze sprzedającemu dyskusję

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:65243330
#7 Wielbiciel#

Nie telefon ładowarkę a dokładnie stację dokująca .. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

może podaj numer przesyłki?

oznacz moderatorów

Client:65243330
#7 Wielbiciel#

Ale czy to jest konieczne przecież na przesyłce podałam swój pełny adres zwrotny ?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

ale chce zobaczyc czy paczka jest uz odebrana czy jest w drodze albo zaginela

bo jak to drugie lub trzecie to w ogole jej nie bedzie szukal u siebie tylko w czasoprzestrzeni

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Założyć dyskusję, przypomni sobie, składaj reklamację u sprzedającego a wówczas ma 14dni na jej rozpatrzenie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:65243330  napisał(a):

a on napisał że mam mu podać numer przesyłki .. co mam zrobić w tej sytuacji ?


Podać mu numer paczki, może zaginęła może coś innego, przecież jest to w Twoim interesie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów