Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już prawie miesiąc będzie jak zgłosiłam do sprzedawcy że mój sprzęt jest wadliwy dokładnie chodzi o ładowarkę stację dokująca do telefonu i żądam albo zwrot towaru lub pieniędzy ponieważ mam na to gwarancję . Sprzedawca odpowiedział że muszę wysłać mu towar poleconym listem a oni sprawdzą i zwrócą pieniądze lub towar . Do tej pory nie mam żadnej informacji od sprzedawcy więc dzisiaj napisałam do tego sprzedawcy ponownie z przypomnieniem a on napisał że mam mu podać numer przesyłki .. co mam zrobić w tej sytuacji ?
@Client:65243330 rozumiem, że wysłałaś telefon do sprzedającego? W tej sytuacji, załóż prosze sprzedającemu dyskusję.
Nie telefon ładowarkę a dokładnie stację dokująca ..
może podaj numer przesyłki?
Ale czy to jest konieczne przecież na przesyłce podałam swój pełny adres zwrotny ?
ale chce zobaczyc czy paczka jest uz odebrana czy jest w drodze albo zaginela
bo jak to drugie lub trzecie to w ogole jej nie bedzie szukal u siebie tylko w czasoprzestrzeni
Założyć dyskusję, przypomni sobie, składaj reklamację u sprzedającego a wówczas ma 14dni na jej rozpatrzenie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:65243330 napisał(a):
a on napisał że mam mu podać numer przesyłki .. co mam zrobić w tej sytuacji ?
Podać mu numer paczki, może zaginęła może coś innego, przecież jest to w Twoim interesie 🙂