Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam towar który okazał się wadliwy. Otworzyłam dyskusję bo kontakt telefoniczny -brak cisza nie odbiera sprzedawca. Ok rozmowa wszystko dobrze proszę odesłać towar zaznaczyłam że to reklamacja potem zadzwoniłam opowiedziec o tej reklamacji jeszcze raz . Pan nie zbyt przyjemnie odpowiedział że ma 14 dnia rozpatrzenie. Wiadomo normalna sprawa.Czekam. Po ok 17 dniach cisza. Wcześniej dostałam wiadomość z potwierdzeniem reklamacji. Uznałam że może pomylili się skoro tyle razy było zaznaczane że reklamacja i piszą o towarze który jest zgodny z ich standardem. 3 metody potwierdzania reklamacji włącznie z dokumentem w paczce...to 4. Wystawiłam komentarz negatywny bo nie będę czekać jak może sprzedawca może ...może odbierze telefon. Ok sprzedawca zwrócił pieniądze i zaczyna mnie męczył co chwilę a to SMS a to e-mail a to na allegro żebym usunęła komentarz. I tak był zrobiła gdyby nie natręctwo takich zachowań. Informacje że opinie mogę tylko wystawić uwaga tylko jak pieniądze nie zostaną zwrócone oto ale obsługi już nie mogę ocenić. Istotny też jest fakt mojej decyzji o komentarzu gdyż pisze sprzedawca że towar jest zgodny z ich standardami po otrzymaniu przesyłki dopiero kiedy napisałam że klamkę do samochodu sprawdził mechanik przyjmuje reklamacje. Mało tego stwierdził że nigdzie nie było napisane że klamka jest sprawna.Godxina po 7 rano w niedzielę pan wydzwania kilka nieodebranych połączeń raz za razem strzela fochy i mam usunąć komentarz. Zaznaczę że wcześniej zmieniłam komentarz że pieniądze zwrócone ale opisałam obsługe i wtedy właśnie rano w niedzielę telefony.Twierdzi że będzie mi ta klamkę wysyłać bo jest dobra. Potem twierdzi że jednak brakuje mechanizmu bo towar był sprawdzany pod kamerami. Straszy kilkakrotnie słynnym już kodeksem. Stwierdził że skoro dziś w niedzielę nie życzę sobie kontaktu jutro będzie znowu do mnie dzwonić. Jestem ciekawa ilu klientów tak zastraszał że usunęli komentarze. Potem ktoś kupuje i tu taka niespodzianka że sprzedawcą.
@gepardka20 Zgłoś na policję. Nękanie.
@gepardka20 Zrób jak radzi Ci @Agent051
Zrobiłeś to co uważałes za słuszne. Grunt że oddał kasę.
Tak tylko po co takie nękanie wypisywanie głupot że wymontowa łam mechanizm więc dlaczego wcześniej uznał reklamacje jeszcze bezczelnie pisze w odpowiedzi na komentarz że miał czas a ja wymuszam pieniądze
Uwaga na następne -niedawno dostałam SMS do logowania na allegro czego nie robiłam a to próba włamania na konto :)no cóż ...10 lat konto i dzisiaj takie coś ale... Pechowy dzień xD
Sprawa załatwiona dzięki wsparciu allegro dziękuję za pomoc wszystkim którzy pomogli i się włączyli do dyskusji 🙂 sprzedawca ten jest chory wyobraźcie sobie że sprawa zakończona doradca żebym zakończyła dyskusję mija jakąś jakąś sprzedawca mi przypomina o zakończeniu dyskusji