Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pragnę przestrzec przed firmą [edycja], kupiłem moduł zapłonowy linhai odblokowany który nie działa i odesłałem do 14 dni ,a firma nie chce zwrócić pieniędzy,dodaje do czarnej listy,a sami są nieuczciwi i [edycja].
@Xr200 Ty nie przestrzegaj, tylko walcz o swoje. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień w Dyskusji - po każdej jego wypowiedzi proś o pomoc Allegro. Po zwrocie w ciągu 14 dni sprzedawca ma obowiązek oddać pieniądze. Gdyby Dyskusja nie rozwiązała problemu, po 14 dniach od zakupu złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Sprzedawca jest informowany o złożonym wniosku i wie, że może to grozić blokadą konta.
Czy firma, o której napisałeś ma prawomocny wyrok sądu stwierdzający, że dokonała oszustwa?
Jeżeli nie ma to nie masz prawa pisać, że są oszustami. Sam w tym momencie możesz zostać pociągnięty od odpowiedzialności.
Znam tylko twoją opinię. Na pewno firma w jakiś sposób argumentuje brak możliwości zwrotu pieniędzy. Być może odesłałeś produkt ale nie odstąpiłeś od umowy kupna, być może produkt został uszkodzony z winy użytkownika - nie wiemy, warto by poznać zadanie tego konkretnego sprzedawcy.
@Xr200 Przy zakupie konsumenckim masz prawo do zwrotu i nie musisz się tłumaczyć dlaczego zwracasz, piszesz z firmą maile a kupiłeś przez Allegro więc wszystko co robisz rób przez Allegro, tu uzyskasz pomoc, Masz dyskusję, masz POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. https://allegro.pl/dyskusje/nowa Warunki skorzystania z POK: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...