Mam problem ze statusem płatności

Tomzwolek
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2025
18:06
Mam problem ze statusem płatności. Przerwało mi transakcje w trakcie realizacji (przez BLIK) I mam info ze płatność przerwana, ale z konta środki zostały pobrane ? Co mam zrobić?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

pecela
#18 Luminarz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2025
18:07
@Tomzwolek
Wrzuć linka do tej oferty, bo to raczej była strona udająca Allegro.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2025
19:37
@Tomzwolek na Twoim koncie wszystkie płatności BLIK są zakończone prawidłowo, dlatego nie ponawiaj proszę płatności i sprawdź link strony, na której dokonałeś zakupu.
pecela może mieć rację.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów