Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wylicytowałam produkt chciałam zapłacić szybkim przelewem ale jak allegro przekierowywało mnie do banku zablokowało mi internet teraz za każdym razem jak ponawiam płatność pisze że status twojej płatności rozpoczęta -Oczekujemy na odpowiedź od Twojego banku .
w zakładce moje zakupy płatność anulowana
co mam teraz zrobić
Anuluj płatność i ponów płatność
Ale w zakładce moje zakupy jest płatność anulowana
Jak anulowana
Kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.
Niestety jakiś błąd musi być mi z konta nie pobrało a w jak ponawiam próbę to piszę ze czeka na odpowiedz z banku. W zakładce moje zakupy pisze że płatność anulowana wtedy kiedy zablokowało mi internet. więc chyba zapłacę normalnie nie szybkim przelewem.Pozdrawiam
Ten normalny przelew będzie szybszy od tego szybkiego, pieniądze szybciej znajdą się na koncie sprzedawcy.
Tu masz statusy wpłat i wyjaśnienie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-...
To akurat ja przeczytałam kilka razy ale nie naprawi to błędu .
Niestety jakiś błąd musi być mi z konta nie pobrało a w jak ponawiam próbę to piszę ze czeka na odpowiedz z banku. W zakładce moje zakupy pisze że płatność anulowana wtedy kiedy zablokowało mi internet. więc chyba zapłacę normalnie nie szybkim przelewem.Pozdrawiam
Rozumiem, ale to wydaje się niemożliwe. Jeśli płatność widnieje jako "anulowana" to musi być możliwość kliknięcia "ponów płatność" lub "zapłać ponownie" i wtedy to ponowienie płatności powinno zadziałać. Na odpowiedź z banku system czeka, gdy płatność jest "rozpoczęta" Jedno wyklucza drugie.