Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Mam pytanie o sprzęt elektroniczny a dokładnie o tablet.
W zeszłym tygodniu 05.10.2022 zakupiłem tablet, opakowanie nie było naruszone wszystko w należytym porządku po rozpakowaniu folia ochronna itd... . Po uruchomieniu sprzęt zaczął się aktualizować i po pewnym czasie wygasił się ekran i nie mogłem go uruchomić. Po 1 godzinie ekran załączył się i zaczął skakać i nie reagował na żadne przyciski więc odesłany został do sprzedającego a sprzedający odesłał do serwisu. Pytanie moje brzmi czy ja mogę się domagać zwrotu pieniędzy czy sprzedający nie ma obowiązku mi zwrócić pieniędzy tylko przysłać naprawiony sprzęt? Nie ukrywam wolałbym zwrot pieniędzy.
@tkowal19a Sprzedający przy pierwszej reklamacji nie ma obowiązku zwrotu pieniędzy ale jeśli uda wam się dogadać to oczywiście może to zrobić - ale będzie to wynikać tylko z jego dobrej woli.
Przy drugiej reklamacji na Twoje żądanie sprzedający ma obowiązek zwrotu pieniędzy.
@tkowal19a nie ma co ukrywać , jak w normalnym sklepie , skladasz reklamację i czekasz na decyzję .