Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sytuacja wygląda tak że próbuje zapłacić za kupiona rzecz. Ale nie mogę. Próbowałem kartą po potwierdzeniu przez bank , klikam zapłać i jest płatność rozpoczęta i tak długi czas. A potem informacja że anulowano. Próbowałem google pay również to samo próbuje zapłacić klikam i wyskakuje mi okienko banku potwierdzam kodem że chce zapłacić i wyskakuje że anulowano. Nigdy nie miałem z tym problemu. Konto te same cały czas. Dodam że płacę z konta w UK. Ale to nie powinno być problemu bo wcześniej zawsze przechodziło. Pomoże ktoś. Byłbym wdzięczny.
Wyczyść przeglądarkę i potwornie się zaloguj, może pomoże.
Zawsze kupuję za pomocą aplikacji. Jakieś sugestie odnośnie aplikacji może?
Bywały problemy poprzez apkę, tu wielokrotnie opisywane.
No właśnie szukałem jakichś wskazówek ale niestety nie znalazłem nic podobnego.