anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam pytanie odnośnie płatności. Anulowano

XCrustyX
#7 Wielbiciel#

Sytuacja wygląda tak że próbuje zapłacić za kupiona rzecz. Ale nie mogę. Próbowałem kartą po potwierdzeniu przez bank , klikam zapłać i jest płatność rozpoczęta i tak długi czas. A potem informacja że anulowano. Próbowałem google pay również to samo próbuje zapłacić klikam i wyskakuje mi okienko banku potwierdzam kodem że chce zapłacić i wyskakuje że anulowano. Nigdy nie miałem z tym problemu. Konto te same cały czas. Dodam że płacę z konta w UK. Ale to nie powinno być problemu bo wcześniej zawsze przechodziło. Pomoże ktoś. Byłbym wdzięczny.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Wyczyść przeglądarkę i potwornie się zaloguj, może pomoże.

oznacz moderatorów

XCrustyX
#7 Wielbiciel#

Zawsze kupuję za pomocą aplikacji. Jakieś sugestie odnośnie aplikacji może?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bywały problemy poprzez apkę, tu wielokrotnie opisywane.

oznacz moderatorów

XCrustyX
#7 Wielbiciel#

No właśnie szukałem jakichś wskazówek ale niestety nie znalazłem nic podobnego.

oznacz moderatorów