anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam smart na zapłaciłem za przesyłkę

grzesiek2602
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem towar u jednego dostawcy na kwotę 48 pl i  mając "smart " przy odbiorze przesyłki na poczcie zaplacilem 6zl?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@grzesiek2602 coś chyba pomieszałaś ? może to nie ta paczka ? 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@grzesiek2602 Patrz uważnie na takie zakupy. Aukcja musi mieć znaczek Smart. Sposób wysyłki też musi mieć znaczek Smart. Nie ma znaczka, nie ma darmowej wysyłki.

Zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...

To nie jest tak, że mając Smart zawsze masz darmowe dostawy.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 czy ty możesz zacząć czytać ze zrozumieniem, albo przygotować sobie nowe wklejki? Wprowadzasz tylko zamęt pisząc nie na temat.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Ja czytam jak chcę i mam przygotowane takie wklejki, jakie chcę. Nie będziesz mi dyktować jak mam czytać i co mam wklejać. Jeszcze tego nie zrozumiałaś po fali ataków na mnie, do których po dłuższej przerwie próbujesz powracać? Pilnuj siebie, swojego czytania i swoich wklejek.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 miej sobie co chcesz i czytaj jak chcesz, ja tam ci nie żałuje, dla mnie to jest nawet zabawne i z wielką radością to czytam, ale dla pytających twoje wpisy nie są zrozumiałe, są nie na temat i wprowadzają w błąd.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

dla pytających twoje wpisy nie są zrozumiałe, są nie na temat i wprowadzają w błąd.

Hit roku 😄

Większość sprzedawców z tego forum by chciała, aby tak było 😄

Chciałaby też czegoś jeszcze, ale to się nie uda.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@grzesiek2602 albo pomyliłeś sie, jak pisze @kostas11 , albo poczta doliczyła jakieś swoje tajemnicze dopłaty, mi kiedyś pani w okienku kazała zapłacić za podstemplowanie dowodu nadania listu poleconego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@grzesiek2602 Postaram się wyjaśnić tę sytuację, ale będę wdzięczna za dwie informacje: 

1. Dla mojej pewności, którego zamówienia dotyczy opisana przez Ciebie sytuacja? 

2. Jedną możliwością, w której pracownik poczty mógł Cię poprosić o dopłatę, to opcja płatność za pobraniem. Czy jesteś pewnien, że Sprzedający nie nadał przesyłki w ten sposób? Jeśli nie, skontaktuj się proszę bezpośrednio ze Sprzedającym i zapytaj jaką formę przesyłki wybrał. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów