anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam w tej chwili "płatność w toku" z wykorzystaniem 8 kodów podarunkowych z My Benefit

AKuba
#7 Wielbiciel#

...płatność rozpoczęta o 23:51 , w ostatnim dniu ważności kodów , a teraz już jest po północy i nadal mam płatność w toku. Mam nadzieje ,że te kody nie przepadną.

Mój numer zamówienia :

d5fbab91-b811-11ef-a81f-bb1c397223dc

 

 

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AKuba też mam taką nadzieję. Jeśli płatność się nie powiedzie, w sprawie kodów konieczny będzie kontakt z MyBenefit. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AKuba
#7 Wielbiciel#

Minęło 12 godz. i ciągle mam status "płatność w toku".Prawdopodobnie chodzi o tą dziwną złotówkę nie wiadomo po co, bo potem nie mogłem już powrócić na stronę płatności.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AKuba ta dziwna złotówka służy potwierdzeniu danych i jest konieczna podczas płatności z wykorzystaniem kuponów lub kart podarunkowych. 
Skontaktuj się proszę z supportem MyBenefit, co zrobić w tej sytuacji, jeśli anulujesz płatność to możliwe, że nie skorzystasz już z tych kuponów, ponieważ będą przeterminowane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AKuba
#7 Wielbiciel#

Napisałem do My Benefit. Opiszę ciąg dalszy. Źle, że nie można powtórnie podjąć zapłaty tej złotówki i transakcja wisi i wisi?

oznacz moderatorów