Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
...płatność rozpoczęta o 23:51 , w ostatnim dniu ważności kodów , a teraz już jest po północy i nadal mam płatność w toku. Mam nadzieje ,że te kody nie przepadną.
Mój numer zamówienia :
d5fbab91-b811-11ef-a81f-bb1c397223dc
@AKuba też mam taką nadzieję. Jeśli płatność się nie powiedzie, w sprawie kodów konieczny będzie kontakt z MyBenefit.
Minęło 12 godz. i ciągle mam status "płatność w toku".Prawdopodobnie chodzi o tą dziwną złotówkę nie wiadomo po co, bo potem nie mogłem już powrócić na stronę płatności.
@AKuba ta dziwna złotówka służy potwierdzeniu danych i jest konieczna podczas płatności z wykorzystaniem kuponów lub kart podarunkowych.
Skontaktuj się proszę z supportem MyBenefit, co zrobić w tej sytuacji, jeśli anulujesz płatność to możliwe, że nie skorzystasz już z tych kuponów, ponieważ będą przeterminowane.
Napisałem do My Benefit. Opiszę ciąg dalszy. Źle, że nie można powtórnie podjąć zapłaty tej złotówki i transakcja wisi i wisi?