anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam zawieszone konto i nie wiem dlaczego

kasia01101986
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

kostas11
#21 Demiurg#

@kasia01101986 nie dostałaś maila ? jak nie to pisz do allegro dostaniesz powód, sprzedajesz czy kupujesz ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kasia01101986 Rzadko zawieszają konto kupującym więc mocno nabroiłaś albo > co bardziej prawdopodobne nie możesz czegoś kupić,

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

bo chyba nie za nick?.......... madko śfienta..........!!!

oznacz moderatorów

kasia01101986
#7 Wielbiciel#

Dostałam emaila że niby naruszylam regulamin tylko nie wiem w jaki sposob

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kasia01101986 pisz w jednym wątku. A podali jakiś paragraf regulaminu?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kasia01101986 klikaj odpowiedz i pisz w jednym wątku !!!!

A nie kupujesz lub licytujesz i nie opłacasz zamówień ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kasia01101986
#7 Wielbiciel#

Zawsze opłacam zamówienia bo 99% zawsze jest paczkomat , a licytacje to używam bardzo bardzo rzadko 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kasia01101986 po co zakładasz nowe wątki, pisz w jednym !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bez nazwy.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kasia01101986
#7 Wielbiciel#

Oki już pisze jak trzeba

oznacz moderatorów

kasia01101986
#7 Wielbiciel#

Dziś chcialam kupić coś na allegro i jak chcialam zapłacić to wyskoczyło mi że mam konto zablokowane

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kasia01101986 👏

Powodów może być dużo i tylko dział bezpieczeństwa co poda co jest powodem, może masz powiązanie z jakimś kontem z problemami, może zaległy rachunek za sprzedaż czegoś, może i może, napisz do allegro przez https://allegro.pl/pomoc/kontakt to się dowiesz

________
Κώστας
oznacz moderatorów

smerfujemy
#10 Popularyzator#

@kasia01101986 A nie dostałaś maila z powodem blokady > sprawdź na wszelki wypadek "spam"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kasia01101986 tak jak napisaliśmy w sprawie nr 32958070, w pierwszej kolejności konieczne będzie wyjaśnienie blokady na Twoim drugim koncie (Client:103897798). Powinnaś mieć do niego dostęp, bo robiłaś z niego zakupy jeszcze 3 kwietnia 2023. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów