Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z odzyskaniem pieniędzy za zagubioną przesyłkę przez Inpost. Złożyłem reklamację w Inpost. Zostałem poproszony o przesłanie skanów potwierdzających zakup oraz oświadczenia od sprzedającego od odstąpieniu z roszczeń z tytułu opłaconej przesyłki - co zrobiłem. Okazało się, że Inpost każe mi dochodzić zwrotu kosztów dostawy od srzedającego, twierdząc że ode mnie nie dostał wpłaty. Natomiast sprzedający zrzekł się ma korzyść kupującego co wyraźnie jest napisane w oświadczeniu. Numer oferty 11260330510. Proszę o pomoc.
@mackomw inpost jest w tym przypadku nie halo bo to ty zawierałeś umowę na usluge transportu z nimi i ono ten transport zmaścili
@mackomw czy posiadasz numer reklamacji lub zgłoszenia w Inpost?
Numer reklamacji IPR12664555
Dzień dobry @mackomw,
jeżeli odpowiedź jaką otrzymałeś na złożoną reklamację budzi Twoje wątpliwości zachęcam Cię w pierwszej kolejności do podjęcia kontaktu mailowego z Opiekunem Reklamacji.
Dane Opiekuna wraz z jego adresem email do kontaktu znajdziesz w dolnej części otrzymanej odpowiedzi z wynikiem reklamacji.
W przypadku dodatkowych pytań niezwiązanych ze złożoną reklamacją lub w przypadku utrudnionego kontaktu z Opiekunem Reklamacji zapraszam Cię do podjęcia bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta InPost pod adresem email: pomoc@inpost.pl
@InPost pytałem komu dopisujecie do rachunku przedłużanie odbioru paczki z paczkomatu sprzedawcy czy odbiorcy?