Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To już któryś raz z kolei na odcinku 6 miesięcy. Kolejna wpłata okazuje się być błędną wpłatą.
Tym razem jestem 100% pewna że nie powstał ani jeden błąd.
Wpłaty dokonywane z poczty.
Wczoraj dokonałam wpłaty z innej poczty, poczty na której pracuje znajoma. Obie patrzyłyśmy w ekran monitora i cyferka po cyferce sprawdzaliśmy tytuł przelewu. Nie powstał ani jeden błąd!!!!!!!!
IdT XX2526621624ALLEGROXX PAYU
Wpłata na konto wygenerowane przez PayU: 20-1240-6960-3496-0125-2662-1624 na kwotę 58,98zł.
Wszystkie inne przelewy wykonane w tym samym czasie doszły, jeden ponownie wisi.
Ta sama historia jak tydzień temu, tydzień temu nie doszedł przelew na kwotę około 38zł (piot do TV) i do dziś nie dokonano zwrotu.
Co się dzieje w tym PayU, umie ktoś odpowiedzieć?
Ciągle winię ludzi na poczcie a wychodzi na to że Ci ludzie są niewinni!
IdT spacja XXXX2526621624ALLEGROXX spacja PAYU
W którym miejscu jest błąd?
To już trzeci lub czwarty raz na odcinku kilku miesięcy. Kilka przelewów idzie normalnie, dochodzą, płatność wykonanan prawidłowo a jeden lub dwa wiszą i po czasie PayU wysyła maila że nie może wpłacić pieniędzy, tytuł przelewu nieprawidłowy.
@piimaa Cześć! Zgłoszę to do Operatora płatności. Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer
Istnieje szansa, że przelew przejdzie, bo zakup jest z wczoraj, a przelewy tradycyjne księgują się nawet do 5 dni roboczych.
Tak, mowa o zamówieniu ce0030b1-9874-11ec-aa31-0f00631db2ca
no i jeszcze przy okazji sprawa poprzedniego zamówienia, czyli
2cbb2fe0-9093-11ec-a39f-0312cc889bb0
z którego zwrotu do dziś nie ma. Można prosić aby przekazać operatorowi PayU aby do zamówienia 2cbb2fe0-9093-11ec-a39f-0312cc889bb0 (identyfikator płatności - db4ea021-9307-11ec-aef7-5757ee635bff) wygenerował na maila raz jeszcze zwrot? Chodzi o tego maila w którym podaje się numer konta do zwrotu gdy płatność jest źle wykonana. Podałam numer konta i dane do zwrotu ale tego zwrotu od wielu dni nie ma i nie będzie bo konto zostało zamknięte, zatem środki (kwota 38,99zł) wróciła do PayU.
@piimaa Tak, oczywiście, zgłoszę taką potrzebę Operatorowi