anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Masowo dokonywane błędy przy wpłatach na PayU

piimaa
#13 Ambasador#

To już któryś raz z kolei na odcinku 6 miesięcy. Kolejna wpłata okazuje się być błędną wpłatą.

Tym razem jestem 100% pewna że nie powstał ani jeden błąd.

Wpłaty dokonywane z poczty.

Wczoraj dokonałam wpłaty z innej poczty, poczty na której pracuje znajoma. Obie patrzyłyśmy w ekran monitora i cyferka po cyferce sprawdzaliśmy tytuł przelewu. Nie powstał ani jeden błąd!!!!!!!!

IdT XX2526621624ALLEGROXX PAYU

Wpłata na konto wygenerowane przez PayU:  20-1240-6960-3496-0125-2662-1624 na kwotę 58,98zł.

Wszystkie inne przelewy wykonane w tym samym czasie doszły, jeden ponownie wisi.

Ta sama historia jak tydzień temu, tydzień temu nie doszedł przelew na kwotę około 38zł (piot do TV) i do dziś nie dokonano zwrotu.

Co się dzieje w tym PayU, umie ktoś odpowiedzieć?

Ciągle winię ludzi na poczcie a wychodzi na to że Ci ludzie są niewinni!

IdT spacja XXXX2526621624ALLEGROXX spacja PAYU

W którym miejscu jest błąd?

To już trzeci lub czwarty raz na odcinku kilku miesięcy. Kilka przelewów idzie normalnie, dochodzą, płatność wykonanan prawidłowo a jeden lub dwa wiszą i po czasie PayU wysyła maila że nie może wpłacić pieniędzy, tytuł przelewu nieprawidłowy.

 

PAYU.png

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@piimaa Cześć! Zgłoszę to do Operatora płatności. Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer 

Istnieje szansa, że przelew przejdzie, bo zakup jest z wczoraj, a przelewy tradycyjne księgują się nawet do 5 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

piimaa
#13 Ambasador#

Tak, mowa o zamówieniu ce0030b1-9874-11ec-aa31-0f00631db2ca

 

 

no i jeszcze przy okazji sprawa poprzedniego zamówienia, czyli

2cbb2fe0-9093-11ec-a39f-0312cc889bb0

z którego zwrotu do dziś nie ma. Można prosić aby przekazać operatorowi PayU aby do zamówienia 2cbb2fe0-9093-11ec-a39f-0312cc889bb0 (identyfikator płatności - db4ea021-9307-11ec-aef7-5757ee635bff) wygenerował na maila raz jeszcze zwrot? Chodzi o tego maila w którym podaje się numer konta do zwrotu gdy płatność jest źle wykonana. Podałam numer konta i dane do zwrotu ale tego zwrotu od wielu dni nie ma i nie będzie bo konto zostało zamknięte, zatem środki (kwota 38,99zł) wróciła do PayU.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@piimaa Tak, oczywiście, zgłoszę taką potrzebę Operatorowi

oznacz moderatorów