Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zakupiłem materac H3, łózko opóźnione w dostawie więc 14 dni minęło, okazuje się że można się w nim utopić gdyż jest tak miękki przy 80kg, zwrotu nic chcieli przyjąć, wzięli na reklamację, niby coś tam naprawili i odesłali, zero zmian na lepsze, nie chcą wymienić za dopłatą ani przyjąć po kosztach. Co mam zrobić? nie chcą polubownie się dogadać , dziś proponowali zakup u siebie lepszego, twardszego 😞
@szumik6666 Widzę, że rozpocząłeś już dyskusję ze Sprzedającym w tej sprawie, dlatego poczekaj proszę na jego odpowiedź. Zgodnie z zasadami Sprzedający ma teraz 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
dziękuję i czekam na odpowiedź, posiadam również konwersację ze sprzedającym poprez wiadomości allegro, czy macie państwo do tego wgląd? czy mogłaby Pani mi podpowiedzieć co robić? wydane nie małe pieniążki na materac dla mamy który nie nadaje się w ogóle do spania, jest tak miękki że przypomina lóżko wodne 😞
i czy mógłbym zmienić ocenę produktu z którą się pospieszyłem i wystawiłem zaraz po zakupie? jeśli tak to jak?
Tak ocenę możesz zmienić prosząc o usunięcie tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... jak masz otwartą dyskusjęhttps://allegro.pl/dyskusje/nowa: możesz ją zamknąć po 14 dniach jako nierozwiązaną i złożyć wniosek do POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@szumik6666
Jeżeli przysługujący Ci ustawowy termin na konsumenckie odstąpienie od Umowy już upłynął, to nie masz prawa oczekiwać że sprzedawca zgodzi się (może ale wcale nie musi) na Twoje żądania. Trudno również mieć do niego obiektywne pretensje, że sprzedający postępuje zgodnie z prawem i nie chce ponosić konsekwencji i pokrywać kosztów nie swoich uchybień (np. spóźnionego sprawdzenia przez Ciebie twardości materaca zanim przyszło łóżko czy odpowiadać za opóźnienie dostawy łóżka od innego dostawcy).
To raczej od dostawcy łóżka (jeżeli dopuścił się opóźnienia w realizacji Umowy) mógłbyś prędzej dochodzić poniesionych kosztów (zwłoka w dostawie łóżka spowodowała np. uniemożliwienie sprawdzenia materaca w ciągu 14 dni od dostawy, czego konsekwencją są Twoje aktualne problemy).
Możesz co najwyżej grzecznie prosić (np. o wymianę za dopłatą, albo o kolejny materac ze zniżką) ale wobec konsekwentnej postawy sprzedającego można sobie jedynie wyobrazić, np. że Allegro zapłaci Ci za ten materac, albo sypnie monetami na zakup kolejnego.
Panie kochany jedne chwileczkie:
łózko opóźnione w dostawie więc 14 dni minęło,
14 dni na zwrot liczysz od odebrania nie zamówienia
zwrotu nic chcieli przyjąć
Jeśli złożyłeś oświadczenie w terminie to stało się obowiązujące. Jak to było?
@WielkiPlantronik autor nie sprawdzil materaca w terminie 14 dni od odbioru ze wzgledu na opoznienie w dostawie łóżka
@szumik6666 mialem kiedys cos podobnego, podokladalem poprzeczek pod materac ( przerwy okolo 1cm ) i problem jak dla mnie sie rozwiazał
może pomoże 🙂
Spoko, ja bym się cieszył. Klient pisze, że zakupił materac, a otrzymał łóżko. Fakt, jest niezgodność z opisem. Na czyją korzyść. Pytam, bo czasem jest tak, że faktycznie dobry materac kosztuje więcej niż łóżko.
łóżko nie ma tu nic do rzeczy. chodzi o materac.
Najpierw zdecyduj się, o czym chcesz tutaj pisać.
Zakupiłeś materac H3, a otrzymałeś łóżko....
Zastanów się proszę, nad tym co piszesz.
jak pisze wyżej, zakupiłem materac i z nim jest problem, łóżko kupiłem gdzie indziej tyle że się opóźniło i przez to upłynęło 14 dni na sprawdzenie materaca.
Materac H3 za miękki, problem z wymianą..... tu jest problem jak w tytule
Jeśli minął termin 14 dni od dnia następującego po odbiorze przesyłki to niestety ale jest to tylko i wyłącznie Twoja wina, że nie sprawdziłeś materaca. Na ten moment możesz składać co najwyżej reklamację odnośnie twardości ale wątpię, że zostanie uznana gdyż raczej nie ma podstaw.
Nie dziwię się sprzedawcy, że nie chce iść Ci na rękę - materace fabrycznie są pakowane próżniowo - jak bezpiecznie odesłać taki rozpakowany?
Jeśli nie uda Ci się tej sprawy rozwiązać to polecam kupić maty kokosowe i zastosować wraz z materacem - skutecznie zwiększają twardość (:
to jest wprowadzenie klienta w błąd, opisana aukcja H3 czyli średnio twardy, moja wina? nie ma podstaw? bez żartów. jakbym miał do niego łóżko to bym sprawdził. odesłany już był do naprawy złożony na 3 i zastreczowany, bez problemu, chyba mało w temacie posiadasz info 😞
@szumik6666 No nie wiem czy jest to wprowadzenie klienta w błąd.
Twardość materaca to jakby nie patrzeć Twoja subiektywna opinia. To co dla Ciebie będzie za miękkie to dla kogoś innego będzie za twarde.
Liczy się też waga danej osoby - materace mają swoje optymalne właściwości w określonych przedziałach.
Jeśli faktycznie materac posiada wadę to reklamuj.
Jeśli nic z tego nie wyjdzie to polecam dokupić matę kokosową tak jak pisałem wcześniej. Skutecznie zwiększa twardość materaca.
@komis-bellChyba wprowadzasz w błąd mówisz że twardość to subiektywna ocena, są normy które musi dane oznaczenie spełniać: Oznaczenie H pochodzi z języka angielskiego i oznacza twardość (H – hardness). W przypadku materaców występują 4 stopnie twardości oznaczone symbolami H1, H2, H3 i H4. H1 oznacza materac miękki, H2 średniomiękki, H3 średniotwardy, a H4 twardy.😁
@LEW433 Oczywiście, jestem tego świadomy.
Nie mniej jednak ja osobiście mając materac H3 będę narzekał, że jest on za miękki natomiast moja partnerka uzna go za zbyt twardy.
Normy normami ale przy materacach subiektywne odczucia to wszystko.
Jest też opcja, że ten materac ma wadę i faktycznie jest za miękki.
H3 i waga 80kg i można się w nim utopić...
Jak udało się rozwiązać?