Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nijak. Sprzedawca nie ma nic do tego, on wysyła na podany punkt, reszta zależy od przewoźnika/dostawcy.
Nie chodzi o sprzedawcę tylko o dostawcę, gdybym chciał żeby dostarczono do punktu odbioru to zaznaczyłbym taka opcję,po drugie nie chce odbierać w takim punkcie
@Client:49763618 zależy jak Ci zależy ;). Jak nie bardzo - niech Sprzedajacy reklamuje. Musisz się liczyć z tym ze przesyłka wróci do niego, i cała procedura moze zacząć się od nowa. Możesz też spróbować przekierować paczkę do paczkomatu.
Za działanie poczty, za opóźnienia, za zaginięcia, za dostarczanie pod inny adres, względem kupującego odpowiada sprzedawca, u niego składaj reklamację i żądaj wydania rzeczy w miejscu przez Ciebie wskazanym. Jeśli termin dostawy minie, możesz odstąpić od umowy.
ojejku jejku jejku, @xyz96, za długo, sam twierdzisz, że czekanie jest niefajne 🙂
@Client:49763618 W jaki sposób Twoje prawo do prywatności zostało naruszone? Każdy może zobaczyć iż podchodzisz do paczkomatu, a szczególnie Twoja sąsiadka przez okno.
Inpost teraz właśnie na skutek covid-19 nie wyrabia z paczkami. Próbuje nakłonić do zmiany paczkomatu docelowego lub punktu odbioru. Jeśli nie odebrałeś paczki w ciągu określonego w regulaminie usługi czasu to mieli prawo odesłać do sklepiku aby zwolnić skrytkę.
Możliwości tego co się stało jest bardzo wiele a Ty za mało szczegółów podałeś.