Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam mini przesyłkę z caysem na telefon. Zamawiając wpisałam adres, ale chyba bez numeru mieszkania. Firma wysłała paczkę ale oczywiście nie dotarła i została odesłana do nadawcy.
Czy powinni oni wysyłać do mnie paczkę którą dostarcza kurier bezpośrednio do skrzynki adresując ją do mnie bez numeru mieszkania? Czy powinni się ze mną wcześniej skontaktować? Adres co prawda jest na moim profilu, ale i tak na koniec to oni nadają paczkę bez numeru mieszkania.
Teraz oczekują przelania pieniędzy za ponowne wysłanie.
Po czyjej stronie jest wina?
@Client:68533608 nie , Twoim obowiązkiem jest podanie pełnego adresu do nadania przesyłki
Dziękuję za pomoc.
Moim zdaniem wina jest po Twojej stronie. Twoim obowiązkiem jest podanie pełnego adresu. Jeżeli wyobrażasz sobie, że czyta się wszystkie adresy przed wysyłką, to zapewniam Cię - jesteś w błędzie. U mnie etykiety generowane są automatycznie przez system sprzedażowy. Poza tym skąd sprzedawca ma wiedzieć, że pod tym numerem budynku są mieszkania?
Nawet nie chodzi o weryfikację danych na etykiecie , nie wszystkie posesje mają dodatkowo numery mieszkań ...BA!!! kilkakrotnie już spotkałem adresy bez numeru posesji i po kontakcie z odbiorcą okazało się ,że wszystko jest OK i przesyłki dochodziły
Pytam żeby się dowiedzieć, nic sobie nie wyobrażam 😉 Dziękuję za pomoc
Należy zapłacić za zwrot i ponowne wysłanie. Sprzedający wysyła zamówienia na podany przez klienta adres, wobec czego w twoim interesie jest podać dane prawidłowo.