Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka inpost status w doręczeniu, po kilku dniach złożyłam reklamację. Po czym dostaję telefon z Inpost że przesyłki nie odnaleziono u kuriera więc musiałam ja odebrać. Oczywiście dalej przesyłki nie ma. reklamacja w toku. Trzy minuty po rozmowie status odebrana. Dwa tygodnie później odrzucona reklamacja bo rzekomo odebrałam przesyłkę. Mimo iż nie było mnie w tym czasie w miejscowości gdzie jest paczkomat. Pomocy wartosc przesyłki to 300 zł.
Ty sprzedajesz czy kupujesz?
Kupujący, niestety to ja złożyłam reklamację do inpost i teraz walczę
Od prywatnego czy firmy?
Prywatna osoba
Tak wygląda historia przesyłki
@ms_beauty To masz problem, oni maja 30dni na rozpatrzenie reklamacji, obrazek dla nas jest niewidoczny.
Odpowiedź na reklamację ' Reklamacja odrzucona. Przesyłka została zlokalizowana i dostarczona 26.06.2024.
Historia przesyłki:
Przesyłka w oddziale 26.06.2024 godz. 17:40
Wydana do doręczenia 26.06.2024 godz. 17:40
Odebrana 26.06.2024 godz. 17:40.
Racja mam problem muszę zwrócić się o pomoc do Federacji Praw Konsumenta. Sprzedający też umywa ręce bo - przesyłka odebrana. Ależ można robić przekręty w białych rękawiczkach.
@ms_beauty cóż ja chyba na Twoim miejscu napisałbym odwołanie do inpostu z wezwaniem do udostępnienia zdjęć z monitoringu z momentu odbierania przesyłek pod rygorem powiadomienia Rzecznika Praw Konsumenta oraz złożenia sprawy w sądzie.
A swoją droga w każdym miescie powiatowym jest Rzecznik Praw konsumenta. Mysle że możesz tam spróbować szukać pomocy na początek niezależnie od odwołania od decyzji reklamacyjnej