Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak w temacie. Dostałem informację że od długiego czasu nic nie kupuje( gdzie ostatni zakup był może z 3 miesiące temu) i że zostanie moje konto usunięte jak czegoś nie kupię bądź sprzedam. Kupiłem więc coś a po 2 tygodniach dostałem ponownie ta informacje i usunięto mi konto.
Dlaczego?
@Client:71816052 Bo to były dwa różne konta. W mailu masz podany login konta którego dotyczy sprawa.
Jakie 2 różne konta jak ja mam tylko jedno konto z którego wszystko od 5 lat kupowałem.
@Client:71816052 Zerknij na maila i zobacz jaki login konta jest podany a potem porównaj z loginem konta na którym dokonujesz zakupów.
@Client:71816052 w mailu znajdziesz login konta, którego dotyczy sprawa. konto z którego obecnie korzystasz to Client:71816052. Najwidoczniej masz dwa konta i na tym drugim nie dokonywałeś zakupu od paru lat.