Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
25 lutego utworzyłem Allegro Family zapraszając do swojej grupy żonę. Żona ma swoje konto jednak dość rzadko dokonuje zakupów (ostatni zakup został dokonany końcem 2019 roku). Aktywując Allegro Family skorzystałem z promocji, w której miałem otrzymać 10 monet. Niestety do chwili obecnej monet nie widzę mimo, że zaproszenie zostało zaakceptowane (oboje widzimy siebie w Family). Proszę o wsparcie.
Pozdrawiam,
@Zadymka1505 Cześć. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Zadymka1505 Może nie spełniasz jakiegoś warunku:
Aby Organizator Grupy Rodzinnej mógł otrzymać Monety Promocyjne, w Okresie trwania Promocji musi spełnić łącznie poniższe warunki:
a) posiadać wykupiony pakiet Smart! na dzień startu promocji
b) konto Organizatora nigdy nie bylo (ani członkiem, ani organizatorem) w Allegro Family
c) wysłać zaproszenie do Grupy Rodzinnej Członka Grupy Rodzinnej, który nie posiadał wcześniej konta na Allegro lub nie dokonywał zakupów w okresie 25.08.2021-25.02.2022 roku i zaakceptował Członkostwo
Z chwilą spełnienia warunków opisanych w niniejszym ustępie po w Okresie trwania Promocji Użytkownik przystępuje do Promocji (dalej: Uczestnik Promocji).
Dzięki LEW433 - sprawdziłem zasady promocji przed przystąpieniem do niej jak i ponownie teraz w treści Twojej odpowiedzi - według mnie spełniłem wszystkie zasady.
@Zadymka1505 Cześć, przepraszam Cię za czas oczekiwania. Monety trafiły już na konto 🙂