anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nadałam zwrot przesyłki - na stronie DPD widnieje informacja: "zły adres odbioru przesyłki"

Client:56223723
#1 Nowicjusz
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:56223723 podaj numer zamówienia. Zwracałeś samodzielnie czy przez formularz wyboru opcji transportu udostępniony przez allegro?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Client:56223723. Skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie drogą mailową, aby ustalić poprawność adresu i powód, dla którego kurier nie zjawił się po przesyłkę zwrotną. Proszę o chwilkę cierpliwości.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów