anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadalam zwrot paczkomatem. Nie otrzymałam SMS z potwierdzeniem nadania zwrotu

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:45685422
#7 Wielbiciel#

Nadalam dziś trzy zwroty paczkomatem . Otrzymałam tylko 2 SMS z powiadomieniem nadania zwrotu. A do trzeciego zwrotu nie otrzymałam SMS . Dlaczego ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:101806177
#9 Pomysłodawca#

@Client:45685422  sprawdź pocztę mail, może tam masz potwierdzenie nadania.

oznacz moderatorów
Client:45685422
#7 Wielbiciel#

Poczta sprawdzona . Nie ma żadnej wiadomości. To jest trochę dziwne . Bo wysyłałam zwrotem w tym samym czasie dwa inne zwroty jeszcze  i SMS dostałam . A do tego trzeciego nie .

oznacz moderatorów
Client:101806177
#9 Pomysłodawca#

@Client:45685422  Zobacz jeszcze w Moje zakupy- Zwrot jaki status ma ta paczka, jeżeli nie jest zarejestrowana tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione/d2ed1061-be1e-11eb-b8d2-c1882ae383b1 to będzie trzeba dzwonić do Inpost na infolinię 722 444 000 lub 746 600 000.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:45685422 

bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym BOK za pośrednictwem dostępnych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Chętnie zweryfikujemy opisaną sytuację. Na początku sprawdzimy czy nadanie zostało poprawnie zarejestrowane, dlatego podczas kontaktu bardzo prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • nazwa Paczkomatu nadawczego;
  • data nadania;
  • numer telefonu;
  • opis opakowania;
  • wskazanie skrytki, w której została umieszczona przesyłka (orientacyjnie);
  • komunikat błędu (jeśli wystąpił);
  • doprecyzowanie, czy z opakowania przesyłki została usunięta pierwotna etykieta oraz czy umieszczono na nim kod zwrotu.

Informacje te ułatwią dalszy proces weryfikacji. 

oznacz moderatorów