Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nadalam dziś trzy zwroty paczkomatem . Otrzymałam tylko 2 SMS z powiadomieniem nadania zwrotu. A do trzeciego zwrotu nie otrzymałam SMS . Dlaczego ?
@Client:45685422 sprawdź pocztę mail, może tam masz potwierdzenie nadania.
Poczta sprawdzona . Nie ma żadnej wiadomości. To jest trochę dziwne . Bo wysyłałam zwrotem w tym samym czasie dwa inne zwroty jeszcze i SMS dostałam . A do tego trzeciego nie .
@Client:45685422 Zobacz jeszcze w Moje zakupy- Zwrot jaki status ma ta paczka, jeżeli nie jest zarejestrowana tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione/d2ed1061-be1e-11eb-b8d2-c1882ae383b1 to będzie trzeba dzwonić do Inpost na infolinię 722 444 000 lub 746 600 000.
bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszym BOK za pośrednictwem dostępnych kanałów:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000
Chętnie zweryfikujemy opisaną sytuację. Na początku sprawdzimy czy nadanie zostało poprawnie zarejestrowane, dlatego podczas kontaktu bardzo prosimy o przygotowanie następujących informacji:
Informacje te ułatwią dalszy proces weryfikacji.