anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nagminne blokady przy 1wszym zakupie. 2 razy pod rzad za pytania!

Client:77795156
#9 Pomysłodawca#

Niech ktoś powie dlaczego tylu sprzedawcow blokuje ludzi za pytania o sklad czy odnosnie produktow? Jestem nowa a 2 sprzedawcow co chcialam od nich zakupic towar dodalo mnie na czarna liste na tym polega allegro?! I dlaczego moje ostrzezenie przed jednym z nich zostalo usuniete?! Mamy kupowac bez pytan i wątpliwości jak w opisach sa bzdury lub niesprecyzowane informacje?! Dla mnie to nie do pomyślenia! 

oznacz moderatorów
60 ODPOWIEDZI 60

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:77795156 to sprzedawca decyduje o cenie za jaką chce sprzedać produkt. Jeśli cena ci nie pasuje, to nie kupuj. To jego sprawa czy zarobi czy straci, bo mu się przeterminuje jak nie obniży ceny. 

I co, gdyby obniżył ci cenę, to kupiłabyś kilka mydeł bliskich końca terminu ważności.  Magia niskiej ceny przedłużyłaby termin przydatności?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

. xyz96 mylisz się . Musi być równowaga . Jeśli już w pierwszym kontakcie potencjalny klient swoim zachowaniem sugeruje , że mogą wystąpić problemy , to lepiej nie odpowiadać i zablokować . Niektórzy kupujący nie zdają sobie sprawy ,że po drugiej stronie szybki są tacy sami ludzie jak on sam i borykają się z różnymi problemami . Jeśli klient próbuje wymusić więcej niż jest sam w stanie zaoferować jedynym naszym narzędziem do obrony  jest CL . Być może zbyt pochopnie niektórzy z niej korzystają  , ale doświadczenia jakie przechodzimy w kontakcie z klientem często niosą za sobą tego typu zachowanie . Lepiej odpuścić transakcję niż użerać się w wielkim Clientem o parę groszy , który przez szybkę jest na, naj ,naj , ale jak by przyszło do bezpośredniego kontaktu to penie by się wycofał,

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Albo wklepywać formułki dziękuję za kontakt, jednak temat został już wyczerpany, pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Patryk0701 tak , działanie na zbycie w nadziei ,że Client odpuści .

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

a co ma nie odpuścić? ważna jest pierwsza odpowiedź chyba do statystyk, a jak nie to można za każdym razem odpisywać to samo, w końcu kupujący się znudzi i zaśnie 😛

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Wiesz, sporo osób nie wie, że liczy się tylko pierwsza odpowiedź;]

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria W niczym się nie mylę. Jeśli sprzedawca nie ma nic do ukrycia, odpowiada na pytania, jeśli ma coś do ukrycia, blokuje kupującego. Znaczy - wydaje mu się, że blokuje, bo kupujący kupi z dziesięciu innych swoich kont.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Trzeba być nieźle psychicznym, żeby zakładać dziesiątki kont byle coś kupić. Z blokadami trzeba się pogodzić a nie próbować je obejść, pokazując brak szacunku. Sprzedawca jest zwykle spoko, a swoje porażki życiowe trzeba zatrzymać dla siebie, zamiast wylewać je w ocenach bez podstawy i pytaniach bez sensu. Gdyby wróciły weryfikacje adresów zamieszkania dla sprzedających i kupujących, wtedy ludzie by zaczęli mieć do siebie szacunek. No i JEDNO KONTO NA OSOBĘ/FIRMĘ. Blokada kończy karierę na allegro 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Lalkę dmuchaną w erotyce już kupiłeś? Miałeś kupić i jej przekazywać te swoje farmazony, życiowe mądrości. Był spokój jakiś czas, ale widzę, że problem wrócił i znowu próbuje obrażać innych.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96, rozumiem, że sprawiedliwe podejście to życiowe mądrości. Okej, rację masz tylko ty, co udowadniasz w każdym poście, nawet kiedy ktoś ci wytyka jej brak. No ale to jak mówienie do lalki właśnie. Ona nie odpowie, bo też uważa się za wszechwiedzącą i nie dopuści myśli braku własnej racji. Przykro mi, że jesteś jak ta lalka 😞

oznacz moderatorów

Client:77795156
#9 Pomysłodawca#

Co do xyz dobrze pisze ma ten sam problem co ja i uwazam ze jest poszkodowany jak wielu innych. za to wy sprzedajacy ci co blokuja za byle **piiip**ole to odrażające na czym polega wasz nienormalny marketing. Jest taka zlota zasada klient nasz pan jesli nie robi zlego traktuj go jak króla bo on nakreca twoj biznes i moze albo 30ludziom odradzic albo 30polecic co wybierasz. Ja wybieram kupowanie w sklepie bo widzac jakie panuje tu bezprawie i brak szacunku do kupujacych to predzej splune niz tu cos kupie. Kazdy wciska swoje bajki a towar co jest dobry nie potrzebuje czasem reklamy wystarcza opinie innych a nie hejt na sprzedawcow innych czy blokady bez powodu bo sie boi o negatywny komentarz! Sprzedajesz syf bierz na klate odpowiedzialnosc sprzedajesz cos dobrego ciesz sie i sprzedawaj odp bez durnych blokad i daj argument taki ze po 1 odp twojej nie mam wątpliwości zeby to kupic. Jak sie nie przylozysz do opisu nie badz zdziwiony pytaniami jak oklamujesz i ja zauwaze blef by przyciagnac klienta nie zdziw sie pytaniami.... Klient ma prawo wiedziec co bierze i o to pytac. W kazdym sklepie pytania o towar sa na miejscu! A blokady za nie sa cykorzeniem i brakiem totalnego szacunku do klienta i zapamiętaj ze wiecej praw ma klient a nie sprzedawca! Nawet w cenie jak dasz zla klient ma prawo zakupu po korzystniejszej i jest wiele praw ktore beda za klientem chyba ze naduzywa on tego prawa ale o tym nie ma mowy ja pytalam o wazne rzeczy a mydla sa lecznicze nie sa moja zachcianka a maja pomoc mi! Wiec pytania byly wazne i na miejscu niestety bagatelizujace odp niezbyt rzetelne i prawdziwe a takze wiele niewiadomych. Ok wiec nie kupie jak nie wiem. Ale trafiac na czarna liste bez przyczyny bo stawiałam niewygodne pytania. To zwykle tchorzostwo i obawa przed zla opinia a powtarzam dobry produkt sam sie sprzeda tylko kwestia obslugi jest tez bardzo wazna o czym zapomina sprzedajacy! 

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:77795156 "Klient ma prawo wiedziec co bierze i o to pytac. W kazdym sklepie pytania o towar sa na miejscu!" - pytania owszem, a i to grzeczne. Żądania i nękanie nie, w jakiejkolwiek formie.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 A co, miałabyś do polecenia jakąś fajną lalkę (tyle że dmuchane, to już chyba przestarzałe modele)?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Knowhere A jakie lalki teraz się dmucha? 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 Podobno jakieś cyber😂

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Knowhere One też robią wielkie oczy po włożeniu baterii? 🙂

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@xyz96 To to działa na baterie?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Knowhere Bez baterii też działa, ale smutną minę ma 🙂

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Jeśli chodzi o CL, to powinna zostać zlikwidowana, ale w jej miejsce musi być coś innego, Program Ochrony Sprzedających (działający np kiedy kupujący nie opłaci pobraniówki) i Dyskusje zakładane przez sprzedających kiedy np to się dzieje. Fair? fair. Wymusiłoby to sprawiedliwość i fair podejście jednych do drugich.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:77795156 "I dlaczego moje ostrzezenie przed jednym z nich zostalo usuniete?!" - pomyślmy🤔 Może dlatego, że w poprzednim temacie nazwałaś sprzedawcę m.in. "oszustem i złodziejem" oraz "człowiekiem psychicznym"? Powinnaś się cieszyć, że któryś z moderatorów wręcz zrobił Ci przysługę, gdyż ów sprzedawca (gdyby to zobaczył) spokojnie mógłby skierować sprawę do sądu i na bank by ją wygrał.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów