Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam pierwszy raz korzystam z tej formy bo nie było jak dotąd potrzeby sprzedający chce wymusić na mnie poniesienie kosztów powtórnej wysyłki części zamówienia .Zaznaczam że pierwszy raz mam taką sytuację czesc zamówienia dotarła pod wskazany adres a druga rzekomo posiadała błędny adres i została odesłany przez firmę kurierską do sprzedającego który wysłał to ponownie ale oczekuje ode mnie zwrotu kosztów za ponowną przesyłkę dodam że sprzedający znacznie przedłużył czas dostawy.Prosze o info.pozdro.
@izydor707, czy mogę Cię prosić o wskazanie numeru zamówienia?
Kurier dostarczył część tego samego zamówienia A na drugiej części według sprzedającego był zły adres .Dlaczego całe zamówienie nie było dostarczone pod prawidłowy adres?
🍾Szczęśliwego Nowego Roku🍾
1000389388880U
@izydor707, to nie jest numer zamówienia. Ma on postać np. f3f181e0-696f-11ec-a49d-318a52ec00dc. Numer zamówienia znajdziesz w zakładce Moje zakupy. Wystarczy, że klikniesz w "szczegóły zakupu":
Następnie wybierz "rozwiń szczegóły zakupu":
Tu znajdziesz numer zamówienia:
39ef7282-3340-11ec-91a2-15b1d28bb319
@izydor707, bardzo Ci dziękuję i jednocześnie proszę o cierpliwość - weryfikuję tę sprawę. 🙂
Jeżeli podałeś zły adres to sprzedający ma rację, jeżeli nie to sprzedający ma obowiązek dostarczyć ci towar bez dodatkowych opłat, zacznij od otwarcia dyskusji i tam wszystko się wyjaśni: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@izydor707, faktycznie zastanawiające jest, że część przesyłek z tego zamówienia została dostarczona bez problemu. Sprzedający powinien sam wyjaśnić tę sprawę z przewoźnikiem. Powinien on wysłać do Ciebie brakujący towar lub zwrócić środki za niedoręczoną przesyłkę. Była to sprzedaż konsumencka (B2C), a więc sprzedający ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację zamówienia do momentu aż otrzymasz przedmiot.