anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczono mi opłatę za przesyłkę, mimo że mam Smart!

szkolnekonto
#7 Wielbiciel#

Pomimo posiadania przeze mnie usługi smart została mi naliczona opłata za przesyłkę. Czy można to jakoś reklamować? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@szkolnekonto jaki przewoźnika ? jak nadajesz ? więcej szczegółów ? prawdopodobnie źle przekazany mail do systemu i policzyło dwukrotnie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@szkolnekonto Nie można. Zakup Smart nie gwarantuje darmowych wysyłek. Musisz wybierać oferty ze znaczkiem SMART i sposoby wysyłki ze znaczkiem SMART. Nie ma znaczka, nie ma darmowej wysyłki. Zakup musi być minimum na kwotę 40 zł i na 80 zł przy dostawie kurierem. Zawsze musisz widzieć znaczek SMART u sprzedawcy. Zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...

Jeżeli Smart nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz z niego zrezygnować, Allegro odda Ci pieniądze; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5

oznacz moderatorów