Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Właśnie uczestniczyłam w rozmowie nt. anulowania zakupu. Sprzedający go nie wyśle - towar uległ uszkodzeniu. Normalna rzecz. Inni kupujący doradzają NEGATYW.
Sprzedający zamiast wysłać i udawać że w transporcie się zniszczył od razu poinformował o szkodzie.
Pytanie tylko czy wiecie, że NEGATYWAMI pozbawiacie siebie i innych bezpłatnej dostawy SMART
I bycie takim nie fair i zawziętym do Sprzedawców często prowadzi do wielu jego problemów.
Trochę niżej jest podobny wątek. Jeśli sprzedający wyśle jakiś dowód na to, że przedmiot się zniszczył/uszkodził - jasne, że nie ma powodu do nega. Ale często drobne cwaniaczki wystawiają coś od śmiesznej kwoty, a jak towar "nie chce" się dolicytować do oczekiwanej kwoty, albo odwołują aukcję, albo piszę, że "się zepsuło". I w tym przypadku mam w nosie Smarta - walę nega jak stąd na Madagaskar.
ok