anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie będę już pisać opinii o produktach

invenea
#8 Zapaleniec#

Po co mam się produkować, jeśli wszystkie negatywne opinie są usuwane?  Jesli sprzedawca ma mozliwośc usunięcia negatywnego komentarza o produkcie, to jaki jest sens wystawiania opini? Zła jestem, bo sama opinie czytam i nimi się kieruję, a niestety właśnie odkryłam, że jednak te opinie są zmanipulowane.

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

br.
#21 Demiurg#

To prawda,  ja  już  dawno  dałem sobie  z tym spokój  i   się  tym nie  przejmuję.  Czasem niektóre  produkty nadają się  do  oceny, ale w  większości  to  bezsens. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Moim zdaniem także nie warto zwracać uwagi na te opinie, zawsze lepiej pisać o jakości produktów w komentarzach wystawianych sprzedawcy. Te są widoczne przez 12 miesięcy i wyjątkowo rzadko się zdarza, aby były usuwane.

oznacz moderatorów

invenea
#8 Zapaleniec#

niby racja, ale przy setkach komentarzy sprzedawcy trudno szukać opinii o konkretnym produkcie, zwłaszcza, że mało kto pisze komentarz nazywając produkt z nazwy, często są to ogólniki typu "produkt dobrej jakości". Skąd wiedzieć o jaki produkt chodzi, gdy sprzedawca ma asortyment od sasa do lasa? Taki był zresztą sens opinii produktowych, żeby łatwo było dowiedzieć się czegoś o produkcie, a tu klapa.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@invenea To prawda, łatwo znaleźć nie jest, ale przy komentarzach zawsze znajduje się tytuł oferty i wiadomo, o który produkt chodzi, tym bardziej, że sens ma głównie przeglądanie negatywów, jeśli nie chcemy kupić przedmiotu niskiej jakości. Mimo to lepiej poświęcić trochę czasu i poszukać, niż polegać na tych ocenach produktów.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 Myślałem, że jesteś mądrzejszy. Komentarz powinien oceniać sprzedawcę, a nie produkt. Od tego właśnie są karty produktów.

Przestają mnie dziwić komentarze od klientów, skoro tutaj mają takiego "guru".

Prawda jest i tak taka, że cały system ocen i produktów, i komentów to jedno wielkie gó...o.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Wydawało mi się, że wiesz, iż za towar względem kupującego odpowiada sprzedawca. Idąc Twoim tokiem rozumowania, sprzedawca chińskiej tandety, rozpadającej się po miesiącu, miałby same pozytywy i po 5 gwiazdek z każdego obszaru, gdyby sprawnie obsługiwał sprzedaż swoich bubli. Na szczęście tak nie jest i wielu kupujących wystawia zasłużone negatywy za rozprowadzanie szajsu.

Aha, i daruj sobie osobiste przytyki.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@xyz96  Ale czy nie lepiej jak kupujący będą swoje opinie dodawać tylko do produktu w takim przypadku? Jeżeli kupujący wystawi ocenę sprzedającemu opiniując produkt, to będzie ona tylko u niego widoczna - wielu sprzedawców oferuje ten sam produkt.

Jeżeli kupujący zaczną wygłaszać swoje opinie w formularzu Oceń Produkt, to wszyscy je zobaczą u każdego sprzedającego, którzy oferują ten produkt. Dla mnie to by miało większy sens. Jeżeli chcę kupić radio, a kupujący wystawiają sprzedającemu ocenę tego produktu, a tak na prawdę okaże się to bubel, to ja nie będę o tym wiedział, bo raczej kupujący nie buszują w ocenach sprzedającego szukając ocenę tego konkretnego produktu.

Dzięki ocenom produktu natychmiast bym wiedział, że tego produktu mam nie kupować, bo już ktoś się na nim przejechał.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@xyz96 Coś mi się tu nie zgadza kiedy pisałem że po części za rozprowadzanie szajsu odpowiada sprzedawca to pisaliście wszyscy że tak nie może być bo sprzedawca tylko rozprowadza Teraz czytam że tak !

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@xyz96 Czym innym jest sprzedawca chińskiej tandety, który np. celowo to sprowadza, a czym innym inni sprzedawcy.

Mój przykład z wczoraj. Dostałem negatywa bo klientka stwierdziła, że obroża na kleszcze nie działa na jej psa. No i mamy taką sytuację, że np. ja te obroże stosuję od ok. 13 lat, zanim jeszcze miałem firmę i sam kupowałem je w sklepach zoologicznych. U mnie działają na 100%. Mam też wielu klientów, którzy od kilku lat, co sezon się w nie zaopatrują. A tutaj Paniusia stwierdza, że u niej nie dział i bum, negatyw, czyli "nie polecam zakupów u sprzedającego". Jakby to była moja wina, że akurat na jej sierściucha to nie działa.

Tak jak nawet napisałem jej w odpowiedzi. Idąc jej (i Twoim) tokiem rozumowania, to np. wylejecie pomyje na aptekę czy sklep spożywczy bo np. lek nie zadziała, albo jakaś wędlina Wam nie posmakuje.

KRETYNIZM i tyle.

O jaki osobisty przytyk Ci chodzi? Po prostu widać Twoje wpisy pod każdym tematem. Więc siłą rzeczy, wiele osób się z tym co piszesz zapoznaje. Nawet, gdy piszesz bzdury.

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Miliardy produktów,  tanich i drogich, każdy z producentów i sprzedawców chce zarobić to wystawia to co ma dostępne do sprzedaży, jednemu tani ołówek będzie pasował a drugiemu nie, i jak to ma się do realnej oceny sprzedawcy

Po to jest zakładka ocena transakcji tj. zgodność z opisem, czas wysyłki i koszt transportu a osobno ocena produktu

To chyba logiczne że jest to podzielone w jakimś celu, sprzedawcy to w małym procencie producenci tego produktu, za co ich karać skoro to nie oni wytworzyli produkt który nie spełnia ich oczekiwań

Out of your mind?

oznacz moderatorów

mapek_
#7 Wielbiciel#

Choćby za to , że opis produktu nie zgadza się z tym co kupuję. Jeżeli kupiłem folie ochronną na ramę roweru górskiego-terenowego i sprzedający pisze że jest gruba i wytrzymała a ja po pierwszej jeździe mam w niej dziury od kamieni to nie mogę tego napisać ku przestrodze innym bo komentarz usunięty.

oznacz moderatorów

mapek_
#7 Wielbiciel#

Przecież ocena ma być subiektywna. Więc jak na jej psa nie działa to może nie podziałać i na innego. Może produkt nie jest idealny.

 

oznacz moderatorów

AlexBe
#2 Obserwator#

Wtrącę się po roku 😉 załóżmy że kupiłem superduper telewizor, ale stwierdzam że ma plaskaty dźwięk, który mnie rozczarowuje - mimo obietnic producenta. Mam obniżyć notę sprzedawcy i w jego komentarzach oceniać produkt i uczulać  nabywców na w/w mankament, czy jednak właściwym jest wystawić ocenę produktowi?

oznacz moderatorów

mapek_
#7 Wielbiciel#

Przecież tu właśnie piszemy o ocenie produktów.

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#15 Entuzjasta#

@xyz96 To co proponujesz jest niepraktyczne. Zgadzam się, że jeśli sprzedawca sprzedaje badziew, to jak najbardziej można go za to ocenić. Ocena produktu to zupełnie co innego i ma sens, albo będzie miała sens kiedy allegro zapanuje nad powiązaniami, bo w tej chwili nie ma się pewności, którego produktu dotyczy ocena. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@invenea sprawdź czy nie powędrowała na koniec listy bo są sortowane od najpopularniejszej - pomocnej 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

invenea
#8 Zapaleniec#

sprawdziłam, zwyczajnie są usunięte. Akurat ostatnio robiłam sporo zakupów u różnych sprzedawców i widzę, że wszystkie negatywe, albo choć w części negatywne opinie są usunięte. Oczywiście te pozytywne sprzedawcy sobie zostawili.

oznacz moderatorów

sagarysklep
#11 Animator#

coś się tu nie zgadza . Sprzedawcy nie mają możliwości usunięcia opini . 
Chyba że naruszyłaś regulamin , wtedy dostajesz upomnienie 

oznacz moderatorów

invenea
#8 Zapaleniec#

no chyba jednak mają, skoro znikają 🙂 żeby uściślić, nie piszę o komentarzu dla sprzedawcy, tylko o opinii o produkcie

oznacz moderatorów