Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dokonałem zakupu u sprzedawcy, oplaćilem pierwsze zamówienie, ale zdecydowałem się jeszcze na zakup pendrive'a.
Zrobiłem drugie zamowienie, problem polega na tym, że nie mogłem anulować pierwszego zamówienia, tylko zwrócić go sprzedawcy, w tym czasie minęło tylko około 5 minut po zakup.
i w końcu w pierwszym zamówieniu kliknąłem aby zwrócić zamówienie, sprzedawca wysłał je na mój adres dzień później.
i mam 2 pytania:
Dlaczego nie mogłem anulować zamówienia?
W tej chwili sprzedawca nie zrobił jeszcze nic z moim drugim zamówieniem, ale nie mogę odmówić, tak samo było z pierwszym zamówieniem. Czy mogę odmówić?
oferta 9801965440, 11649520693
Jeśli w zakładce Moje zakupy, w szczegółach zakupu nie widzisz opcji jego anulowania oznacza to, że:
zakup został zrobiony w jednej z poniższych kategorii:
To nie pasuje do mojej sytuacji, zamówiłem router i pendrive
status zamówienia nie uległ zmianie;
dostawa do paczkomatu
Jak nie pasuje anie możesz anulować to możesz zrobić zwrot, czyli odstąpić od umowy zakupu, możesz także zrobić to wysyłając maila, albo przez centru wiadomości: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/thread/3INwsTZJTthDAEg01J9r...
Status zamówienia musiał być zmieniony przez sprzedającego (w realizacji) dlatego nie mozna anulować zamówienia...
status był "Zakup opłacony"
na drugim zamówieniu teraz ten sam status, nie mogę go anulować
@etozhefisun
Allegro nie pokazuje Kupującemu wszystkich statusów zamówienia, które ustawia sprzedawca.
Brak opcji ANULUJ powoduje, że nie możesz anulować zamówienia (tak, aby złożona przez Ciebie oferta kupna przestała Cię wiązać).
Jeżeli przysługuje Ci prawo do odstąpienia z Art. 27 UoPK możesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu np. wypełniając formularz ZWROTu, ale zaleca się nie robić tego przed wejściem w posiadanie (odbiorem) przesyłki z zamówioną rzeczą.
@etozhefisun A po zamawiasz, skoro zaraz chcesz anulować ?
Też miałem o to pytać ale się powstrzymałem...
Chciałem dodać kolejny przedmiot od tego sprzedającego
@etozhefisun Dzwonisz do sprzedającego, mówisz jaka sytuacja, uzgadniasz z nim wysyłkę jedną paczką, a za drugą przesyłkę Ci zwraca > po problemie,
A kontaktowałeś się ze sprzedającym, piszesz tu i narzekasz a nic nie robisz, odstąp od umowy zakupu i po zakupie, albo czekaj na towar.
@etozhefisun A najlepiej jeszcze otwórz dyskusję, napisz wniosek do POK i wystaw "negatyw" Tylko nie bierz tego na poważnie > to był sarkazm
Dlaczego sprzedawca ma odpowiadać za Twoje błedy i Twój brak zastanowienia się ???