Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Nie otrzymałam zwrotu środków za pełnowartościowy towar zwrócony do sprzedawcy. Sprzedawca zlecił zwrot pełnej kwoty 03 stycznia 2022.
Płatność PayU. Niby wszystko ok, dostałam nr identyfikacyjny zwrotu, a środków nie ma do dziś na koncie.
@Agnieszka-ST A dostałaś maila od Allegro, że sprzedawca oddał pieniądze? Bo jeśli nie, to mógł nie oddać. Allegro wysyła do kupującego maila po zwrocie wpłaty przez sprzedającego. Jeżeli mail był, sprawdź DOKŁADNIE swoje konta bankowe. Jeśli to był zakup ratalny, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy. Jeżeli mail był i nie był to zakup na raty, a pieniędzy nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Pełna kwota 179,00 zł za zakup została zlecona do zwrotu przez sprzedającego ................. Środki są w drodze do Ciebie.
Zwrot na kartę lub konto bankowe powiązane z kartą, z którego opłacony był zakup.
03 stycznia 2022, 13:51
Konto bankowe mam jedno, a takiej kwoty w historii brak.
@Agnieszka-ST oki, dziękuję za wiadomość. Poproszę więc o wysłanie do Ciebie e-mailem potwierdzenia tego zwrotu po otrzymaniu skontaktuj się proszę z Twoim bankiem, aby wyjaśnić brak tej wpłaty.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Da się sprawdzić!😊
@Agnieszka-ST sprawdziłałam to. U nas w systemie zwrot zaksięgował się poprawnie tak jak napisałaś 3 stycznia 2022 roku. Środki powinny wrócić na konto przypisane do karty, którą opłaciłaś zakupy, bardzo proszę sprawdź to ponownie.
Jeśli nie będzie tego zwrotu daj proszę znać, poproszę o wygenerowanie potwierdzenia dla Ciebie i będziesz mogła wyjaśnić to z bankiem.
Dzień dobry, sprawdziłam bardzo dokładnie - niestety nie ma śladu takiego przelewu.
W związku z tym proszę o potwierdzenie dokonania przelewu.
Pozdrawiam
Agnieszka-ST
@Agnieszka-ST zostało wysłane na Twój adres e-mail 🙂 Numer sprawy to 20625604.
Bardzo dziękuję za odowiedź i ekspresowe działanie!
Sprawa się wyjaśniła i wszystko się zgadza.
Raz jeszcze dziękuję i przesyłam serdeczne pozdrowienia!!!
Agnieszka-ST
@Agnieszka-ST bardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem! 🙂
Serdecznie pozdrawiam!