anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałam zwrotu pieniędzy a sprzedawca zlecił zwrot pełnej kwoty przez Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
Agnieszka-ST
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

 

Nie otrzymałam zwrotu środków za pełnowartościowy towar zwrócony do sprzedawcy. Sprzedawca zlecił zwrot pełnej kwoty 03 stycznia 2022.

Płatność PayU. Niby wszystko ok, dostałam nr identyfikacyjny zwrotu, a środków nie ma do dziś na koncie.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
xyz96
#21 Demiurg#

@Agnieszka-ST A dostałaś maila od Allegro, że sprzedawca oddał pieniądze? Bo jeśli nie, to mógł nie oddać. Allegro wysyła do kupującego maila po zwrocie wpłaty przez sprzedającego. Jeżeli mail był, sprawdź DOKŁADNIE swoje konta bankowe. Jeśli to był zakup ratalny, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy. Jeżeli mail był i nie był to zakup na raty, a pieniędzy nie masz, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów
Agnieszka-ST
#8 Zapaleniec#

Pełna kwota 179,00 zł za zakup została zlecona do zwrotu przez sprzedającego ................. Środki są w drodze do Ciebie.

 

Zwrot na kartę lub konto bankowe powiązane z kartą, z którego opłacony był zakup.

Data zlecenia zwrotu pieniędzy

03 stycznia 2022, 13:51

 

Konto bankowe mam jedno, a takiej kwoty w historii brak.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agnieszka-ST oki, dziękuję za wiadomość. Poproszę więc o wysłanie do Ciebie e-mailem potwierdzenia tego zwrotu po otrzymaniu skontaktuj się proszę z Twoim bankiem, aby wyjaśnić brak tej wpłaty.   

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Da się sprawdzić!😊

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agnieszka-ST sprawdziłałam to. U nas w systemie zwrot zaksięgował się poprawnie tak jak napisałaś 3 stycznia 2022 roku. Środki powinny wrócić na konto przypisane do karty, którą opłaciłaś zakupy, bardzo proszę sprawdź to ponownie. 
Jeśli nie będzie tego zwrotu daj proszę znać, poproszę o wygenerowanie potwierdzenia dla Ciebie i będziesz mogła wyjaśnić to z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agnieszka-ST
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, sprawdziłam bardzo dokładnie - niestety nie ma śladu takiego przelewu.

W związku z tym proszę o potwierdzenie dokonania przelewu.

Pozdrawiam

Agnieszka-ST

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agnieszka-ST zostało wysłane na Twój adres e-mail 🙂 Numer sprawy to 20625604. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Agnieszka-ST
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję za odowiedź i ekspresowe działanie!

Sprawa się wyjaśniła i wszystko się zgadza.

Raz jeszcze dziękuję i przesyłam serdeczne pozdrowienia!!!

Agnieszka-ST

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Agnieszka-ST bardzo się cieszę, że udało się rozwiązać problem! 🙂 
Serdecznie pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów