Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam mały problem z którym spotkałem się pierwszy raz. Zamówiłem produkt, którego nie otrzymałem, otworzyłem dyskusję i skontaktowałem się ze sprzedawcą, stwierdził on że paczka zaginęła i zobowiązuje się do zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów (przedpłata przy zamówieniu na adres), wszystko gra mam nadzieję że sprawa się rozwiąże pomyślnie, jednak nie wiem co mam zrobić z aukcją w zakładce zakupy, ponieważ wciąż jest tak jakby otwarta i nie wiem czy mam w aukcji przejść do zwrotu czy zostawić a anulowanie leży po stronie sprzedającego? Dziękuje za pomoc.
@Client:42509355 na razie nic nie rób , jeśli sprawa będzie się przedłużać .... wróć do nas .
Dzięki za pomoc.
Sprzedający nie może anulować zamówienia, jak masz dyskusję i zwróci Ci to co ma albo wyśle inny towar to wszystko się rozwiąże. Prowadź dyskusje.
Dzięki.
Przede wszystkim to na spokojnie, zdarza się że coś się zagubi. Poczekaj cierpliwie sprzedający te musi mieć chwile na ogarniecie zguby.