anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałem zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Client:109518999
#1 Nowicjusz

Anulowałem zakup 11.07 i do tej pory nie dostałem zwrotu pieniędzy 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:35386082
#16 Inspirator

Zgłoś to sprzedawcy...
Chyba, że kupiłaś z Allegro Pay - to sprawdź tam saldo.

oznacz moderatorów

pwhydromet
#9 Pomysłodawca

Paczka nie jest w drodze? Może sprzedawca czeka aż wszystko wróci ok jeśli zdążył wysłać przed anulowaniem. 11 to piątek, może siedzi w paczkomacie czy gdzieś 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:109518999 podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Anulowałeś 11.07. Czyli zgodnie z ustawą ma czas do 25.07. W czym problem??? A pewnie w komunikacie Allegro o dniu czy dwóch. Ustawa nadrzędna nad regulaminami... W wielu przypadkach zwroty poszły  by szybciej jakby to samo Allegro nie zabezpieczało sobie prowizji od razu po zakupie, uniemożliwiając w ten sposób automatyczny zwrot lub przynajmniej oddawało ją od razu gdy klikniesz "anuluj". Oni oddają ją dopiero po zwrocie, jednocześnie ten zwrot blokując. Zaraz któryś z moderatorów wyskoczy z tekstem, że można sobie zarezerwować kwotę na zwroty. Zapominając że trzymać bezsensownie kasę nie każdemu się opłaca to raz. A dwa z tej kwoty i tak potrafią pobrać swoje opłaty np za wysyłkę czy jakieś dopłaty poprzednich paczek uniemożliwiając zwrot...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:109518999 proszę ponownie o numer zamówienia, zweryfikuję to i pomogę Tobie:)

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów