anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostaję maili na Gmail o udanym zakupie od prawie dwóch miesięcy

zielonyzielu
#1 Nowicjusz#

Hej,

 

Sprawa jak w temacie. Zrobiłem kilka zakupów od grudnia 2021, ostatnie zakupy 3 dni temu - zero maili. Żadnych "kupiłeś i zapłaciłeś" (zapłaciłem 🙂 ), żadnych "InPost Paczka w drodze" (już odebrana), nic. Napisałem ticket, dostałem maila automatycznego, że przyjęli. Dziś rozmawiam z przedstawicielem Allegro przez telefon i Pani mi mówi, że wysłali mi odpowiedź po około godzinie! Nic nie miałem w spamie, nic nowego nie ustawiałem. Od lat ten sam mail na Gmailu i takie rzeczy od drugiego tygodnia grudnia mi się dzieją.

Nie mam żadnych nowych reguł ustawionych, spam sprawdzony, opcje powiadomień na stronie allegro sprawdzone i wszystkie "ptaszki" zaznaczone na otrzymywanie wiadomości. 

 

Ktoś się z czymś takim spotkał? Widziałem jakieś dyskusje, że ktoś miał kiedyś podobnie ale sprawa się szybko rozwiązywała...

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

a po co Ci to ?? wszystko masz tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

Osobiście nie czytając hurtem usuwam te infortmacje ze skrzynki .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zielonyzielu Cześć! Widzę, że rzeczywiście otrzymałeś odpowiedź w korespondencji numer 20915172. Z naszej strony wszystkie mejle są do Ciebie regularnie wysyłane.

Domyślam się, że sprawdziłeś już wszystkie foldery (w tym SPAM). Zapoznaj się również z możliwymi przyczynami takiej sytuacji w Gmailu: https://support.google.com/mail/answer/7015314?hl=pl&ref_topic=3394593#zippy=%2Cnadal-nie-mog%C4%99-... 

Jeśli nie odnajdziesz przyczyny tej sytuacji, to skontaktuj się proszę z administratorem Gmaila (https://support.google.com/mail/?visit_id=637794943763029308-2385880305&rd=1#topic=7065107). 

oznacz moderatorów