Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jakiś czas temu zakupiłam opiekacz, który się zepsuł. Sprzedawca zlecił zwrot środków, a pieniądze nie dotarły od ponad tygodnia. Sprzedający wysłał potwierdzenie i gdyby były dalsze problemy to kazał kontaktować się bezpośrednio z Allegro. Problem w tym, że gdy chce napisać do centrum pomocy, to nie umiem znaleźć produktu którego dotyczy problem, więc piszę tutaj.
Co zrobić w tej sytuacji?
@RoksankaPRS Cześć. 🙂 Na Twoim koncie nie mogę zlokalizować takiego zamówienia, dlatego musisz podać numer zamówienia lub numer oferty wraz z datą zakupu, postaram się pomóc.
Numer zamówienia: b49135f0-ba0d-11ed-a7ba-e3d081bd1e9b
@RoksankaPRS Dziękuję. 🙂 Sprzedający zlecił zwrot 8 stycznia. Za zamówienie zapłaciłaś z Allegro Pay, zatem zwrot zwiększył Twój limit w usłudze.
Jeśli zdążyłaś spłacić zamówienie w Allegro Pay, to na Twoim koncie powstała nadpłata, którą możesz wypłacić. W tym celu musisz podać swój numer konta i zlecić wypłatę nadpłaty z poziomu panelu Allegro Pay: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-pay/ (opcje -> zarządzanie nadpłatami)
Zamówienie spłacone, ponieważ było ono z 2023r.
Wchodzac w zakładkę zarządzanie nadpłatami wyskakuje mi tylko imię i nazwisko oraz numer konta. Nigdzie nie wyświetla mi się ta nadpłata, nie mam możliwości przelania jej na konto.
@RoksankaPRS Nadpłata powstanie w przypadku, kiedy spłaciłaś zakup. Sprawdzisz to w panelu Allegro Pay (link podałam Ci wyżej).
Nadpłaty nie wypłacisz w zakładce, z której przesłałaś zrzut ekranu. Tutaj znajdują się środki, które sprzedający otrzymuje za sprzedaż towaru na Allegro.
@RoksankaPRS Nie mam dostępu do Twojego konta Allegro Pay, dlatego musisz sama zweryfikować, czy spłaciłaś ten zakup w ramach Allegro Pay, czy nie.
Jeśli masz z tym kłopot, to napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt, pomożemy. Po weryfikacji Twojej tożsamości będziemy mogli sprawdzić Twoją umowę z Allegro Pay.