Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Dnia 04. marca zakupiliśmy od sprzedawcy smartfon. Do dnia dzisiejszego (15 kwietnia) dostawca nie wywiązał się z umowy, zwodzi z odpowiedziami, przesuwa terminy, nie dotrzymuje własnych zobowiązań załatwienia sprawy. Wiem, że mogę starać się o zwrot pieniędzy. Problem w tym, że od tamtego czasu towar ten przez kryzys związany z koronawirusem znacznie zdrożał i zwrot pieniędzy mnie nie satysfakcjonuje, bo nie kupię za nie w/w sprzętu. Jak wymóc na sprzedawcy szybką realizację zamówienia, ewentualnie jak zrealizować zwrot pieniędzy i odszkodowanie za nie wywiązanie się z umowy? Nie wiem, czy to ma znaczenie ale obecnie sprzedawca nie posiada na Allegro żadnej oferty.
Proszę o porady i pomoc.
Pozdrawiam
Odstąp od umowy, dostaniesz zwrot kasy, o odszkodowaniu zapomnij 😉
Odszkodowanie? To w sądzie. O ile udowodnisz, że poniosłeś szkodę - wymierną, w złotówkach.
Realnie - nic tu nie wywalczysz. Pisz o zwrot pieniędzy i doceń sprzedawcę stosownym komentarzem w nagrodę. Najlepiej zaś -załóż dyskusję, w razie problemów pomogą pracownicy Allegro.
Tu wyjaśnij to ze sprzedawcą;
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Żądaj wydania rzeczy lub niezwłocznego zwrotu wpłaty.
@Client:46195310 zakup gdzie ? All czy All Lokalnie? Od osoby prywatnej czy od firmy? Tak czy inaczej rozpocznij dyskusję jak napisał @xyz96 . A o odszkodowaniu raczej nie ma mowy, trzeba by było udowodnić rzeczywistą poniesioną szkodę @Vryko .
Zakup na Allegro, sprzedawca to firma, dyskusja już dawno rozpoczęta (nie dała nic). Wczoraj zwróciłem się o pomoc do allegro. Chwilowo brak odpowiedzi
@Client:46195310 W jaki sposób się z nami kontaktowałaś?
Zgłosiłem poprzez aktywowanie tej opcji.
"Nie możesz dogadać się ze sprzedawcą?"
POPROŚ O POMOC ALLEGRO
Zgłosiłem to wczoraj po dwudziestej, więc sprzedawca ma jeszcze trochę czasu na odniesienie się do tej kwestii. Dlatego wyżej napisałem, że chwilowo brak odpowiedzi.
@Client:46195310 Tak, wszystko się zgadza. Nasz pracownik w tej dyskusji wypowiedział się wczoraj, Ty swoje stanowisko przedstawiłeś dzisiaj, w związku z tym Sprzedający ma teraz 24 godziny na odpowiedź.
Kiedy nabywca, który nie otrzymał towaru może zwrócić się do POK? Jakie warunki muszą być spełnione?
I jeszcze jedno pytanie: Ile czasu ma sprzedawca po interwencji pracownika Allegro i prośbie o załączenie potwierdzenia zwrotu środków na faktyczny zwrot gotówki?
@Client:46195310 Sprzedawca ma 24 godziny na zamieszczenie dowodu zwrotu wpłaty. Samo otrzymanie pieniędzy zależy od sposobu ich przekazania, na przykład jeśli był to przelew bankowy, zwrot powinieneś otrzymać następnego dnia. Warunki POK masz niżej;
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Zgłosiłem sprawę do POK. Czy w tym przypadku należy w dyskusji zaznaczyć opcję "OZNACZ JAKO NIEROZWIĄZANĄ"?
Skoro pomimo Twoich starań sprzedawca nie zrobił nic, żeby rozwiązać spór, to dyskusja pozostaje nierozwiązana. Doprowadź sprawę do końca, odzyskaj pieniążki poprzez POK i wystaw odpowiedni komentarz, żeby ostrzec innych kupujących.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!